MENU

30 kwietnia 2014

Wyniki

W małym i szybkim Candy na zrobienie karteczki świątecznej z mapki wzięły odział dwie osoby:

 Marta: http://elau66wr.blogspot.com/2014/04/kartka-wielkanocna-wg-mapki-kartka-nr-2.html

Basia: http://elau66wr.blogspot.com/2014/04/kartka-wielkanocna-wg-mapki-kartka-nr-3.html

Marta zrezygnowała z nagrody, a Basia zamiast białej poduszki dostanie kolorowe, do ogrodu. 
Takie jej się bardziej podobają na wiosnę.

Sama nie zauważyłam kiedy minął mi tu roczek. 
Łącznie ze starym blogiem (http://elau66wr.blox.pl) będzie już z cztery lata blogowania, a to wypadnie 30 sierpnia.
Może wtedy jakiś małe niespodzianki dla najwierniejszych czytelników.


Cztery lata. Podsumowań nie będzie, bo nie lubię patrzeć wstecz. A jeśli ktoś bardzo chce, zawsze może obejrzeć blogi "od dechy do dechy".
Cieszę się, bo dzięki blogowaniu, poznałam mnóstwo fantastycznych kobitek, otworzyłam szeroko moje okno na świat i uwierzyłam sama w siebie.
I jestem tu, gdzie jestem, szczęśliwa, wolna i radosna.


BUZIALKI WIOSENNE WAM ŚLĘ NA TE MAJOWE DNI



A nagrodę sama sobie zrobiłam, bo przystąpiłam do
I edycji konkursu na Najbardziej Twórczo Zakręcony Blog

A co wolno mi.....

9 komentarzy:

  1. Naprawdę ? To już cztery lata ?
    Szybko zleciało.
    bardzo się cieszę, że Cię poznałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, nawzajem moja kochana, to tak czasem jest, im dalej od siebie, tym bliżej

      Usuń
  2. Cztery lata to sporo. Mi stukna dwa w czerwcu... gratuluje Basiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i trzymam kciuki za kolejne lata :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Jeśli tylko dam radę, będę dalej blogować.

      Usuń
  4. Gratulacje :) Oczywiście życzę ci Elu kolejnych równie owocnych lat w blogowaniu.
    PS. powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i najważniejsze jest że blogowanie daje ci szczęście i spełnienie.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela