MENU

04 kwietnia 2014

Przypominaczka

Przypominaczka - to super fajna babeczka, mam ją w telefonie i codziennie  coś mi przypomina.
A to wizyta u lekarza, a to płatność, a to co muszę uszyć, co kupić. Kiedy macie imieniny, urodziny i trzeba prezencik przygotować.


Więc dziś  ja będę Panią Przypominaczką i: 
  1. Przypominam Wam, że do wygrania jest biała poduszka, z falbanką, z czarną grafiką, wykonaną metodą transferu, z czarnymi wypustkami.  Nie pokażę fotki, bo poduszki jeszcze nie ma. Ale będzie, gdy tylko będę miała dla kogo uszyć. 
    Trzeba tylko wziąć udział w zabawie: KLIK i TUTAJ
    Kartkę trzeba wykonać na Święta Wielkanocne,  wysłać do mnie na e-maila do końca kwietnia 2014.
  2. W czerwcu jestem zaproszona po raz trzeci na 5 Festyn Rodzinny do SP nr 18 we Wrocławiu. 
    TU relacja z 2012 r. Mam tam zawsze stanowisko  Marzycielskiej Poczty. Dzieciaki wraz z rodzicami piszą listy, rysują obrazki, kupują fanty, za które kupujemy znaczki. 

    I o te fanty Was proszę. Kto ma jakieś zaległe robótki niepotrzebne, leżące w szufladach, pudłach. Cokolwiek. Ręcznie robione kartki, serwetki, ocieplacze na kubki, biżuterię, maskotki, itp. Może się podzielicie???

  3. Stanęłam z prowadzeniem POCZTOWEGO PODARKA. Nie mam co wystawiać, Smutno mi.

d d d d d  


Dziękuję tym, co wiernie zaglądają do mnie, komentują. Daje mi to wiele energii. Witam nowe osoby, jest mi niezmiernie miło, że pośród tylu blogów trafiliście do mnie. Rozgośćcie się. 
d d d d d  

7 komentarzy:

  1. kartki będą w przyszłym tygodniu robione, a fanty - zabieramy się za zbieranie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu. jakie to budujące - wysyłam sms do dziewczyn - i od razu wielkie poduszenie. Działają. Szperają, Piszą, że tak, przyłączą się. Kocham was <3

      Usuń
    2. Elu, kogo chcesz podduszać? ;P

      Usuń
    3. haha no widzisz, zamiast przytulić, to chcę dusić. oczywiście wielkie poruszenie haha

      Usuń
  2. Ja mam coś, co siedzi na półce od pół roku i niewiele trzeba, by zostało skończone :)
    Różowy pudel do wzięcia!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela