MENU

30 marca 2015

Wielkanocne zające w krzywym serduchu

Święta tuż, tuż.
W tym roku nie wykonałam ani jednej kartki.
Trudno, czasem tak bywa, nie będę się stresować, bo tego mam za dużo.
Czasem trzeba odpuścić, pomyśleć o innych, ważnych rzeczach.

A zamiast karteczki moje krzywulce, wielkanocne serca z zającem.
Już cieszą innych, bo uszyte w podziękowaniu za głosowanie na mój blog.

28 marca 2015

Krawieckie wspomnienia i nie tylko

Źródło Grafiki:  http://xarchiwum.pl/
Turkot, zazwyczaj wieczorny turkot maszyny do szycia.

Moja mama siedząc w kuchni, szyła ubrania dla mieszkańców miasteczka.
Przychodziły i moje nauczycielki z podstawówki i tego nie lubiłam.

Wieczorny turkot żeliwnej  maszyny do szycia firmy "Tuła", o cudownej barwie  butelkowej zieleni.
Wciąż pamiętam  :)

25 marca 2015

Piękna i bestia - nowy szyciowy projekt

Tym razem to cały damski komplecik:
Kosmetyczka + torba na śniadanie do pracy + ...

Oj nie powiem więcej, bo przyszła właścicielka wie tylko o tych dwóch rzeczach. 
Trzecia to będzie niespodzianka.

Najbardziej się cieszę, że wpadła Wam w oko szara kosmetyczna z czerwonymi dodatkami.

Aga też taką zażyczyła sobie, a że już wiadomo jak wygląda - nie strach pokazać.

23 marca 2015

Krzyżykowo zakręcona

http://www.domosfera.plml
Teraz to i ja wiem, co znaczy wpaść w otchłań haftu krzyżykowego.

Oj jak mnie wciąga w ten wir.

Ale spokojnie, nie poddam się, blog wciąż o szyciu.

Wkrótce obiecana seria "Uszyj z Martą".

A dziś to, co na moich tamborkach.

DZIĘKUJĘ

Za każdy pojedynczy głosik, bo zebrałam ich w konkursie Łucznika aż
182

http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/w-kaciku-przy-maszynie/


Każdemu z osobna i wszystkim tym, którzy tu zaglądają.

A przede wszystkim tym dziewczynom, 
które mnie namówiły, 
aby w tym konkursie wziąć udział ,
bo ja nie wierzyłam w siebie

DZIĘKUJĘ !!!!!!

Piąte miejsce w głosowaniu internautów 
na 97 zgłoszonych blogów?

WOW - dziękuję!!!!!!




21 marca 2015

Przeróbka bluzy z kapturem

Zadzwoniła Magda z pytaniem, czy da się coś z tym zrobić.
Bluza super fajna, ale...
Głowa Kuby nie przechodzi przez otwór, a kaptur dziwnie mały i ciasny.
Zobaczyłam i przerobiłam.

19 marca 2015

Szczęście dostaję każdego dnia

Nie wiem jak zacząć ten post.
Ja !!!! ??  Gaduła, nie wiem jak dziękować.
Bo słowa nie oddadzą tego, co w sercu.

Każdego dnia dziękuję Bogu, że wstałam, że jestem.
Każdego dnia dziękuję, że mam tylu przyjaciół.

Każdy dzień przynosi mi szczęście.

Jak się nie cieszyć, nie dziękować, gdy dowody sympatii, przyjaźni, koleżeństwa mam na co dzień.

Telefony, sms, e-maile, komentarze, oddane głosy w konkursie.

I kartki urodzinowe, i prezenty.

17 marca 2015

Metalowy kosz na urodziny

http://tuningpp.com/
Nie ma to, jak zobaczyć na innym blogu
coś pięknego i zamówić sobie.
Potem czekać, aż się  wykona  i ...
Dostać to akurat na ostatnią w życiu
40-stkę. 


haha 

Marta z bloga "Domek przy lesie" to mistrzyni w swoim fachu. 

Inspiruje mnie i pobudza do działania.

Zerknijcie na jej  bloga - zauroczy Was jego klimat.

16 marca 2015

Proszę o ... głosik

Lubisz wpadać na mojego bloga?

Czujesz się tu jak w domu?

Moje prace inspirują Cię, a może już jakąś masz u siebie?

Proszę zagłosuj na mnie w konkursie Łucznika na:

NAJLEPSZE SZYCIOWE BLOGI 2014 ROKU


Czy zagłosujesz na mój blog od 16 marca?

Czekamy na Wasze głosy do 22 marca 2015 roku !


LINK na mój blog w głosowaniu:

http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/w-kaciku-przy-maszynie/



Za każdy głosś dziękuję najpiękniej z całego serca





15 marca 2015

Kubuś dla Kubusia - metryczka

Moja kolejna metryczka stworzona dla kolejnego dzidziusia, tym razem dla Jakuba.
Kubuś Puchatek w przyjacielem Prosiaczkiem na pewno przyniosą szczęście i miłość.
Co tu więcej pisać...
Gratulacje dla szczęśliwej mamy - niech zdrowo rośnie.



14 marca 2015

Wymianka z Kasią

Uwielbiam wymiany między blogerkami.

Uważam, że nie ma to, jak dzielić się swoim talentem i umiejętnościami.

Po co mam sama robić coś, w czym ktoś inny jest "milion pięćset sto dziewięćset" razy lepszy ode mnie.

Ostatnio wciąż wyszukuję utalentowane osoby i albo się wymieniamy "towarami" lub kupuję ich produkty.

Dziś wymianka z moją Kasieńką z bloga "Szyje się".

12 marca 2015

Bajkowa poduszka dla Paulinki

25 lutego tego roku, do marzycielskich dzieci dołączyła Paulinka. 


Urocza, uśmiechnieta dziewięciolatka kochająca konie.
Profil dziewczynki i dane do wysłania kartki znajdziecie TUTAJ .

I tak się fantastycznie złożyło, że miałam już zachomikowane hafty z konikami. 
Jeden, przepiękny, dosyć spory, bo rozmiarów A4 dostałam od Justyny  ​​Siemdaj , która kiedyś tam spakowała mi swoje hafty, które miała , abym przeznaczyła je na projekty dla dzieci.

11 marca 2015

Zabawy z aparatem

Kurcze, fajnie tak, czasem,
 oderwać się od pracy zawodowej 
(projektowanie, kosztorysowanie, rozliczanie), 
oderwać się od szycia i haftu i...
pobawić się aparatem w fotografa.

A aparat to  tym razem moja komórka....
Chyba dała radę?

To taka moja przerwa w pracy na odstresowanie
A obiektem fotografa była moja służbowa filiżanka.















10 marca 2015

Nagrody z Candy

Nagrody z candy już są  tam, gdzie powinny być, czyli u nowych właścicielek.



Kosmetyczki:

Szara z czerwienią poleciała do Violi , dla jej córki studentki - bez konkursu, ale o przyjaciółki trzeba dbać.

(Zdjęcie od Violi, bo ja, Jak ZAWSZE - uszyłam, spakowałam, wysłałam i krzyknęłam - jezu focia!)

09 marca 2015

Szaro - błękitna Pani Pufa

Pamiętacie, że powoli aranżujemy na nowo pokój studentki?
TU część 1
Prace posuwają się baaardzo powoli.
Zawsze są ważniejsze rzeczy, jak np. nauka do sesji u Magdy, a u mnie prace zarobkowe.
Mimo natłoku obowiązków, już w tamtym roku, pod koniec, udało się mi uszyć Panią Pufę.
Wielka Pani z niej, oj taka grubaśna, a jaka wygodna do siedzenia.

05 marca 2015

Wełniana spódnica z motywem kwiatowym

Zgłosiłam bloga na konkurs szyciowy, 
a wpisów o szyciu ostatnio malutko.
Pora to zmienić.
Proszę, tylko nie pytajcie się mnie, ile czasu przeleżał materiał w szafie, czekając, aż się wezmę za szycie.
OK, OK, powiem - prawie trzy lata!!!!!   No cóż, jak mówi przysłowie: "Szewc bez butów chodzi", a krawcowa... haha nago?
Ale ja nie krawcowa.... na szczęście.

04 marca 2015

Wielkanocne zabawy z dzieckiem

Niestety, moi synowie już są na to za duzi,
ale kiedyś bardzo chętnie bawiliśmy się 
w "produkowanie"  własnych ozdób na święta.


Na Wielkanoc nie mogło zabraknąć zajączków z jajkiem, koszyków na słodycze, kurek itp.

Wspominając tamte czasy pogrzebałam w internecie, na razie na portugalskich stronach.
I mam dla Was kilka propozycji zabaw z dzieckiem.

03 marca 2015

Wielkanocny zając z tkaniny i same ALE

Chęci to jedno, a umiejętności - to drugi biegun.
Bardzo chciałam uszyć wielkanocnego zająca, ale..
Oj i tych "ALE"  jest mnóstwo.
Materiał musi być gęściej tkany, aby przy wypychaniu nie rozchodził się jak ten, którego użyłam.
Forma musi być sprawdzona i wypróbowana, aby efekt końcowy zadowalał.
Do wypychania musi być coś super, a nie moja ocieplinka.
Ja muszę nabrać wprawy do szycia małych form.....

02 marca 2015

Spełnić marzenie? Konkurs firmy Łucznik

Gdy przeczytałam, że firma Łucznik ogłasza kolejny konkurs na:

NAJLEPSZY  SZYCIOWY BLOG 2014

Po prostu postanowiłam wziąć w nim udział.
Niech się dzieje co chce.

Nowa maszyna do szycia  na pewno przyda się, bo moja, "Finesse 884",   ma już 26 lat i wysłużona z niej kobieta.  Przez ostatnie pięć lat, turkocze prawie codziennie.

A to cacka, które można wygrać.


Głosować na blogi  można już od 16 marca, 
wtedy pojawi się przycisk przy zgłoszonym blogu.

Kurcze, może ta moja ostatnia, urodzinowa czterdziestka przyniesie mi szczęście, bo zbiega się z terminem głosowania....
haha cwaniara ze mnie co??????


A już dziś dziękuję za każdy głos oddany na mój blog,
bo to świadczy, że lubicie tu wpadać,. że jesteście.
Jak ja staram się być z Wami.






01 marca 2015

"Twórcze Inspiracje - nr 2/2015

 Jak wiele z Was, tak i ja, po raz kolejny otrzymałam od firmy CORICAMO 
kolejny numer "Twórczych Inspiracji".

Wielkanoc tuż tuż, więc numer prawie w całości poświęcony temu świętu.