MENU

04 marca 2015

Wielkanocne zabawy z dzieckiem

Niestety, moi synowie już są na to za duzi,
ale kiedyś bardzo chętnie bawiliśmy się 
w "produkowanie"  własnych ozdób na święta.


Na Wielkanoc nie mogło zabraknąć zajączków z jajkiem, koszyków na słodycze, kurek itp.

Wspominając tamte czasy pogrzebałam w internecie, na razie na portugalskich stronach.
I mam dla Was kilka propozycji zabaw z dzieckiem.



Na każdym obrazku, na górze, jest podana strona www. 
z jakiej pobrałam obrazek,  a gdzie Wy, znajdziecie instrukcje składania.















Wzorki na maskotki, w tym, na mojego zająca.






Przyjemnej i twórczej zabawy życzę







9 komentarzy:

  1. Dziękujemy bardzo :) Bardzo lubimy takie prace, więc na pewno skorzystamy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile inspiracji :) Chyba skorzystam, córka się ucieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę, że ktoś skorzysta, twórczej pracy pełnej radości dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajowo! dzięki wielkie, myślę że skorzystamy z takiej zabawy :) twórczo - kreatywnie - to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły wyszukałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki, moje dzieci już siedzą i kolorują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem czemu Twój zając ma zmutowane ucho - zastanawiałam się czemu tak?

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ cudne inspiracje - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJĘ ZA ODWIEDZINY
Zapraszam ponownie