MENU

23 stycznia 2019

Niespodziankowe CANDY



nie będę wiele pisać
już zaraz 6 latek bloga
tego bloga!

ale nie z tej okazji robię 
"niespodziankowe CANDY"
i sorki za taki głupi tytuł 

muszę się pozbyć zbyt wielu rzeczy.
więc są tkaniny,  wykrojnik, stempelek,
koraliki, muliny, itd.

co wyląduje w paczce niespodziance?
hmmmm sama nie wiem
dorzucę na pewno jakąś moją pracę

co trzeba zrobić, aby wziąć udział w zabawie?

umieść banerek na blogu
wraz z odnośnikiem na ten post!!!
(może być post lub na pasku bocznym, lub w stopce)

a pod tym postem napisz, 
że chcesz wziąć udział w zabawie
i daj link na siebie

zapisy, czyli komentarze do końca lutego 2019
po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

może w końcu niektórzy się ujawnią hihi
i poznam moich czytelników,
bo bardzo tego chcę

NAJWAŻNIEJSZE:
w komentarzu możecie napisać,
jakie przydasie  Wam się marzą
i jaka moja praca sprawiła by radość.

Przez marzec będę myśleć,
 komu wysłać niespodziankę
bo mam nadzieję, że będzie aż tyle zgłoszeń!
haha marzycielka

jak coś niejasne, proszę  pytać przez
formularz kontaktowy
(prawa szpalta bloga)

to ja uciekam papa

aha wysyłam tylko na kraj, bom biedna

PS.   jakbyście się nie bali
zobaczyć babę
bez liftingu, makijażu, tipsów,
za to z bananem na buzi,
to na moim kanale YT
trochę was straszę i zachęcam

26 komentarzy:

  1. Pojawiam sie Elus i biore udzial czy tego chcesz,czy nie. Uwazam,ze jestes jedna z nielicznych osob,ktore jesli cos robia to wkladaja w to cale serce. Ty o cokolwiek Ciebie poprosze jest zrobione starannie, bardzo dokladnie i estetycznie. Kazda twoja praca jest zrobiona przeslicznie,ale Ty wiesz,ze ja zakochalam sie w twoich haftach. Poza tym bardzo spodobala mi sie ta szara listonoszka z ptaszkiem (kiedys ja sobie kupie). Jakkolwiek by nie bylo,masz talent Dziewczyno :-) Elus, robisz naprawde boskie rzeczy. Nie przestawaj! Gratuluje 6-sciu lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hura pierwsza odważna Emilka
      Cieszę się bardzo i ...nie zawstydzaj mnie tu
      Hmmmm co do listonoszki - będziemy myśleć nad nową, bo ta poszła w świat w szczytnym celu
      A bloguję dużo dłużej, to mój kolejny blog - dzięki!!!!!!!

      Usuń
  2. Jestem,jestem trafisz bez linka hi hi...........szmat czasu wytrzymałaś z Nami, szmat, ale to tylko znaczy,że lubisz to co robisz,ściskam mocno i jak będziesz miała chwilę dzwoń Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Dusiu, a pewnie, że trafię :))
      Kocham! Kocham was, słowem, bo dajecie mi takie poczucie, że jest ktoś obok, kocham blogować.
      A co tam - kocham życie.

      Usuń
  3. Gratuluję takiej pięknej rocznicy i życzę jeszcze wielu twórczych lat blogowania. Chętnie wezmę udział w Twoim "niespodziankowym candy", uwielbiam niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję, a już się bałam, że nikt tu się nie zgłosi.
      Dziękuję Ci z całego serducha, że wciąż tu przy mnie jesteś.

      Usuń
  4. Ha, moje gratulacje ,to juz tu 6 lat.A na poprzednim ile byłaś? a blog ksiązkowy?
    Oczywiście że się zapisuje na Candy, pozdrawiam i dalszych owocnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko dziękuję
      Poprzedni od 30 sierpnia 2010, a książkowy (zaniedbany, aż wstyd) od kwietnia 2014

      Usuń
  5. Elu, gratuluję 6 lat blogowania i życzę wielu kreatywnych pomysłów na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę niespodziankę :) nooooo najbardziej to koraliki by się przydały - wiadomo. Ale i coś do karteczek i włóczka i co tam by nie było to wszystko się przyda. Zawsze można się podzielić :) Zakochałam się w tych podkładkach z kociakami, bo stamtąd przyszłam na candy. Link do mnie https://plonacemotyle.blogspot.com/
    I oczywiście gratuluję 6 lat! I życzę wielu kolejnych pełnych weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Aniu, widziałam twoje och przy podkładkach
      Ty pewnie nie pamiętasz, miałyśmy wspólne wyzwanie w Art-Piaskowicy przy "kropkach" hihi
      no już więcej niż 6 lat to mój kolejny blog
      Cieszę się, że tu zajrzałaś, a twój lisek super

      Usuń
  7. Gratuluję rocznicy prowadzenia bloga. Pisz, nagrywaj, ja będę śledzić.
    Eluniu, długo wahałam się czy się zapisać. Bronię się , jak widać bardzo nieskutecznie przed przyjmowaniem przydasi ha, ha.Skuiłaś mnie niespodzianką. Uwielbiam niespodzianki ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Basiu doskonale Cię rozumiem, chociaż ja sama raczej nie uczestniczę w tych zabawach. A to ze strachu, że nie dam rady. dziękuję, że się zapisałaś

      Usuń
  8. 6 lat to piękna liczba, życzę wielu kolejnych oraz dużo nieustającej weny. Z wielką chęcią zapisuję się na candy i poproszę o niespodziankę :) Adres bloga: https://mojecudawianki1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, to już trzecie podejście żeby się do Ciebie zapisać na niespodziankę. Co tu wejdę to się zagapię i potem mi uleci/ nie uleje/ :) To przez to ,ze nie można Cię obserwować, bo nie masz obserwatorów. Gratuluję wspaniałej rocznicy i przydasiowych porządków, może się uda, ze to ja je przygarne. :) Jestem nie szyciowa i nie dziergająca, więc materiały, czy muliny to bym komuś odstąpiła. Ale jak napisałaś wykrojnik, stempelek, koraliki to już mi się oczy świecą :)bo ja papierowa jestem :) A co do Twoich prac, to poszewka na podusie albo taka szyta kosmetyczka to miałaby się u mnie dobrze :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie się podział mój komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto nie lubi niespodzianek. Uwielbiam je i wcale się nie boję, że to będzie coś nie potrzebnego. Tobie może nie potrzebne, a mi się przyda. Znając Cię jednak troszeczkę, wiem, że to będzie super niespodzianka 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tej pięknej rocznicy. Nie napiszę, co by mi się przydało, bo nie wiem. Przydać może się wszystko, tylko nie wiem, kiedy. :) Pozdrawiam! I dziękują za komentarze na moim blogu mimo mojej nieobecności tutaj.
    https://renik-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem u ciebie bo lubię hihi
      Reniu - ślicznie dziękuję

      Usuń
  13. Gratulacje Eluś - jestem jeszcze od starego bloga, jednego i drugiego - pamiętam... :)
    Przyłączam się do kolejnej rocznicy - dlaczego nie, trzeba świętować co nam się zamarzy - życie jest takie krótkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu za wszystko i za jeszcze - - ślicznie dziękuję

      Usuń
  14. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy. Chciałabym powrócić do robienia kartek więc każdy scrapek się przyda.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela