MENU

29 listopada 2015

Szyjemy: pasiasto-jeansowa torba


Nie będzie u mnie na blogu magii świątecznej, oprócz jednego wpisu z racji przynależności do...  Magię świąt zrobię w domku.  Nie wiem, ale już przejadły mi się te wszystkie świąteczne tematy. Chyba się starzeję :-))



Dziś u mnie troszkę nietypowo, bo przez dwa dni panowały  w kąciku przy maszynie, a raczej pod stopką maszyny - pasiaki. I nie ubranka więzienne hehe jak mi na fb sugerowano. I wcale nie leżakowo, o nie.



To taki mały akcent - prezent mikołajkowy.



 Jak zawsze u mnie rycyklingowo. Połączenie starego jeansu z nową, pasiastą, tęczową bawełną firmy Stof. (przykro mi to nie reklama, to moja opinia  o dobrych firmach z tkaninami - nie mam prowizji, upustów, a oni mnie nie znają i pewnie nie wiedzą, że ich polecam).




Na początku wyrysowanie i wykonanie formy.



Oczywiście z moją metką, a co....



Wyszła torba... dla Beaty. Już zaniesiona. Wymianka dokonana. Co jeszcze było i co ja dostałam...niebawem.





Torba z kieszenią na zewnątrz:





 

Tył:






Zamykana na zamek:










 W środku również pasiasta poszewka i jeansowa kieszonka:


 
  



Pozdrawiam 

Elżbieta A.



22 komentarze:

  1. ale słodziaszna :D podziwiam absolutnie, Siostra! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest moja 😀i jest śliczna 😁Eluniu jeszcze raz ślicznie dziękuję 😘😙

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torba! Świetne kolorki i perfekcyjne wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jeans, więc torba bardzo mi się podoba :) Pięknie dopracowana w szczegółach (ta kieszonka w środku ♥), a w połączeniu z kolorowymi paskami wygląda po prostu świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torba Elu:)
    sama sie przymierzam do dżinsowej, ale że ma to być prezent to z recyklingu muszę zrezygnować
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Reniu może i masz rację, że na prezent z nowego, zależy dla kogo, dziękuję ci ślicznie

      Usuń
  6. Jak ja bym chciała tak umieć:))!! Świetna, dopracowana w każdym calu!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym chciała umieć szyć torby, ale dla mnie to istna magia:)) dlatego podziwiam szczególnie jej wnętrze:)) a w ogóle to ma ciekawy, niebanalny krój. Świetnie ją uszyłaś! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ..... każda moja torebka to mój wykrój, ale oczywiście inspiracje w necie mam

      Usuń
  8. Zarąbista jest ta torba, bardo fajna i dumna bym była chodząc po Wrocławiu z taka. Ale chodzę z plecakiem. A co do świąt to też mnie się przejadły jako że jeszcze nawet zimą nie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czas na prezent dla Ciebie...moja droga

      Usuń
  9. Co do świąt to chyba nie Ty jedna tak masz...............więc starzejemy się w grupie, hehe. Torba kapitalna, na zewnątrz i w środku. Nie dziwię się, że obdarowana jest cała happy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ufff trochę mi ulżyło, że nie jestem sama, dziwoląg jakiś hihi dziękuję

      Usuń
  10. Zwykłość/tradycyjność/klasykę jeanu przełamałaś kolorowymi paskami. Całość wyszła naprawdę świetnie. :)
    Ja już od dłuuugiego czasu odczuwam brak magii świątecznej. Bo sklepy pełne ludzi, świecidełka wszędzie gdzie nie spojrzysz, kartki wysyłane przez ateistów i wyśmiewających religię - to nie magia. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, już chyba kiedyś Ci pisałam, ale powtórzę, jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności szyciowych. Precyzja, wykończenie, detale, pięknie wszyty suwak, ukłon przed Tobą :) Torba super :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dora już i tak mnie zawstydzasz.... dziękuję Ci ślicznie :)

      Usuń
  12. Świetna torba! Fantastycznie wygląda to połączenie dżinsu i paseczków. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJĘ ZA ODWIEDZINY
Zapraszam ponownie