MENU

25 marca 2019

Haftowane pamiątki na I Komunię Świętą - cześć 3

Pudełko wielkości 13,5 * 17,5 cm, wysokości 1 cm, 
z kremowego papieru perłowego 280 g z tekturką.
Haft kolorowy z biblią, kielichem i hostią.
W owalu.
Kartka pamiątkowa wielkości 12,6*17,1 cm
Poprawiałam dwa razy.
I znów widzę fuszerkę.
Trudno.
Następnym razem.
Owal musi być zdecydowanie wyżej.

I filmik z tymi pamiątkami:

praca styczeń / luty / marzec

Od tego wpisu przyspieszam publikowanie postów.
Będą trzy w tygodniu: pn, śr, pt.
Buzialki

8 komentarzy:

  1. Ja żadnej fuszerki nie widzę tylko cudowną pamiątkę komunijną i równie śliczne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna kartka,ja tam żadnych wypatrzeń nie widze,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pamiątki wszystkie trzy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna pamiątka - jak dla mnie cudo, nie ma żadnej fuszerki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna pamiątka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,piekna. Napisz mi na priv ile chcesz. Mojej siostry synek ma komunie w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka, kiedys ten wzór robiłam kilka razy i mi się strasznie opatrzył, chyba bym nie dała rady go wyszyć :), ale ty go pięknie Elus oprawiłaś :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela