MENU

01 marca 2019

Candy zakończone


dziękuję tym, 
którzy zaszczycili mnie swoją obecnością na candy.

mam trzynaście chętnych superbohaterek
coś czuję, że wybór będzie trudny, ale mam czas.....
Szkoda, że nie każda z was 
napisała w komentarzu,
co najbardziej chciałaby dostać.

Będą rzeczy do:
- scrapowania
- szycia
- haftowania

Więc jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś pisz maila
formularz kontaktowy prawa szpalta bloga
być może rozdzielę niespodziankę na dwie osoby

JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI
KOCHAM WAS OGROMNIASCIE


9 komentarzy:

  1. Jestem chętna na wszystkoooooooooooo, ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co masz do zaoferowania jako nagroda w Candy będzie wielka radością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten Smerfuś z niespodzianka :) :) Ja napisałam, ze scrapowe i koralikowe, wszystko co sie swieci :) a szyciowe i hafciarskie to dla kogoś innego, bo mam dwie lewe rączki do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu ,ja tam zgarniam co dasz,lubie niespodzianki a ja jedna z tych co wszystko zbieram.Na maila nie pisze bo jestem zagubiona,zmieniłam adres.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przegapiłam... ale nic to, będę bardziej czujna na przyszłość. Uściski Kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane będzie niespodzianka
    a ja już bym podskakiwała z radości, ale nie mogę hehe
    Dajcie mi troszkę czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja już podskakuję z radości, ale spokojnie. Lubie podskakiwać i chętnie troszeczkę poczekam. Znam Cię już troszkę i wiem, że z Twoich zdolnych rączek wyjdzie jakieś cudeńko 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela