MENU

27 marca 2019

Zaproszenia komunijne - stary wzór powrócił

Cieszę się, że ten wzór się spodobał.
Też go lubię.
Jest skromny, ale i elegancki.
Uniwersalny - damski/męski.
Robi się go z przyjemnością.

A ja wciąż zakochana 
we wszystkich dodatkach i tekturkach
(to nie jest sponsorowany post,
piszę, co jest dobre, w moim odczuciu).

Poprzednie zaproszenia były dla Marysi KLIK
Te są dla Mateusza.

Tym razem zamiast zdjęć - filmik.
praca z lutego

kochane babole moje
wracam powoli do życia
pierwsza operacja za mną
regeneruję siły w domku
za 3 miesiące kolejne badania
a za tydzień mają być wyniki z biopsji
trzymajcie kciuki

7 komentarzy:

  1. Eluniu bądź dzielna, trzymam za Ciebie wszystkie kciuki ! zaproszenia prześliczne, bardzo mi sie podoba ten wytłaczany wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne, proste i eleganckie.
    Trzymam kciuki Elu, bądź dobrej myśli bo złe myśli w niczym nie pomagają a nawet szkodzą. Więc zawsze warto jest być dobrej myśli i wierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca i taka elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super, że stary wzór powrócił, bo jak coś jest dobre i sprawdzone, to warto to robić jak najczęściej :)
    Trzymam mocno kciuki i wierzę, że będzie dobrze. Ściskam mocno! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. są piękne :)
    ELuś Słońce - przytulam!!!! Trzymaj sie Babo moja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego serca dziękuję Wam za wejścia, komentarze, te tutaj, i w poprzednich wpisach.
    Mam nadzieję, że już wkrótce poszaleję z komentarzami i odwiedzinami na Waszych blogach.
    Na razie cieszę się, że są zaplanowane u mnie wpisy, bo chyba zaczyna mnie męczyć blogowanie.
    Więc póki co lecą automaty, a potem zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stare wzory ale piękne.Kuruj się i przychodź do nas.Bedzie dobrze,musi byc.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela