MENU

14 marca 2019

Zaproszenie / kartka - I Komunia Święta ażurowo

Tym razem zaproszenie / kartka 
z okazji I Komunii Świętej
z ażurowym brzegiem z wykrojnika i hostią.
Wielkość standardowa.
Subtelnie.
 
 
praca z ..????
Kto pamięta?
Bo ja nie

Lubię prace związane z Komunią
 w skromnej wersji,
bo uważam, że to, co się teraz wyprawia,
jest już prawie jak jarmark.
Kto piękniejszą sukienkę,
droższy wianek,
mega wypasiony prezent.

Kurcze też miałam wypasione prezenty.
Jak na tamte czasy - początek lat 70-tych:
biały album na zdjęcia,
(pokażę go, bo wciąż mam
i chcę go podrasować),
prosty zegarek i rower Wigry.
Wow to był prezent.
Chrzestny,  troszkę później 
dorzucił mi aparat fotograficzny.
Nie pamiętam dokładnie,
czy to był Zenit, czy Zorki.

Ale prezenty dostałam już po Komunii,
bo ważniejsze były inne, duchowe sprawy.

Ok, ale żeby nie było, 
że ja taka ą, ę 
to i wypasione kartki
(w moim mniemaniu)
też wykonałam :))
I one już w kolejnych wpisach.

8 komentarzy:

  1. Pieknie, delikatnie i elegancko :) Też miałam wigry i gitare - i to był ful wypas :) ale tamte czasy już nie wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie zaproszenie komunijne. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i eleganckie zaproszenie - mam podobne odczucia jak Ty, chyba dlatego tak bardzo lubię Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna,delikatna,to jest to,uwielbiam delikatność i stonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te ażurowe koronki wycinankowe. Dodają zawsze lekkości

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie :) tak jak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W samo sedno z tą delikatnością, stonowaniem, prostotą i elegancją - szkoda, że tak niewielu tu ceni... W maju sama idę na komunię do chrześnicy i już aż się boję...
    Przepiękne zaproszenie na tę uroczystość :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela