MENU

05 lipca 2016

Zrób to sam: Na biegunach


Drewniane, ze sklejki, na biegunach.
Rozeszły się jak ciepłe bułeczki.
Wystarczyła farba.
Koraliki.
I maleńkie prezenciki gotowe.










A u mnie remont: gładzie, biały kurz, zapach farby, bałagan i zamieszanie, ale... uwielbiam to i robię zdjęcia a co tam. Będą zmiany w przedpokoju.
PS.
I jak? I jak Wam się podoba nowe logo, przygotowane przez cudowną osobę, która wspiera mnie od lat Emilia.
Kącik powoli znika....czas na dojrzałe przemiany.
Buziaczki kochani. :)

14 komentarzy:

  1. Śliczne koniki i ptaszki na biegunach :)
    Logo bardzo fajne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te arcydzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszków na biegunach to jeszcze nie widziałam :)
    A zmiany jak najbardziej na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Logo bardzo poważne!
    Drobiażdżki ekstra .

    OdpowiedzUsuń
  5. Logo bardzo profesjonalne a koniki i ptaszorki super :)Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Logo profesjonalne, bardzo mi się podoba. A koniki i ptaszki piękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne logo, ptaszki też słodkie. Trzymam kciuki i powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak kącik znika? A teraz już nie będzie kącikiem :) Nie dziwne że się rozeszły "biegunowe cuda"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kącik jako nazwa..... ale mam nadzieję, że miłość do blogowania dalej będzie.
      To twój konik na biegunach mnie zauroczył, nie mogłam się oprzeć kolejnym.

      Usuń
  9. ale fajowe cudaki, Siostra <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Logo wygląda bardzo profesjonalnie. Powodzenia z firmą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne maleństwa:) Logo super:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela