MENU

12 lipca 2016

Haft wstążeczkowy: Torba z sową część 7 FINISZ


TADAM TADAM  - Torba uszyta.
Jeśli nie pamiętacie, zaczęło się od tego, że firma Coricamo wraz z nowym numerem "Twórczych Inspiracji", wysłała mi kupon tkaniny z nadrukiem oraz wstążeczki. Miałam wykonać haftem wstążeczkowym sowę (schemat w TI) oraz uszyć torbę.
Torba szeroka na 41 cm, wysoka na 33, głęboka na 10 cm, wysokość uchwytów 24 cm.  Zamykana na zamek. W środku wykończona miękką białą ekoskórką, z kieszonką. Kieszonka ma lamówkę z brązowego zamka.




Jak pisałam w części 1 (KLIK) "Części przeznaczone na kieszonki odłożyłam na bok. U mnie, z nich powstanie coś innego."  Zamiast kieszonek uszyłam kosmetyczkę z karabińczykiem. Można włożyć do niej portfel, klucze, telefon. Zamknąć i powiesić na karabińczyku na uchwycie w środku torby. Nie musimy szukać, nie zgubimy. Kosmetyczka zamykana na brązowy zamek, ozdobiona aplikacją sowy, z filcu. W środku również wykończona białą ekoskórką.






Mój schemat sowy dołączam dla Was, może ktoś skorzysta. Jedna sowa jakby ..... no po imprezie :))

Dziękuję, że wytrwaliście do końca. Za wsparcie, za przemiłe komentarze. Firmie Coricamo za zaufanie, wiarę we mnie i cierpliwość w testowaniu.
Od teraz jestem wielbicielką haftu wstążeczkowego.




60 komentarzy:

  1. Elu! Poszłaś jak burza!!! Bardzo szybko się uwinęłaś z tą urocza sówka! Torba cudna, a kosmetyczka na klucze, to strzał w dziesiątkę! sowa po imprezie świetna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję Gosiu, tworzenie tych sowich rzeczy było wielką przyjemnością.
      Jakoś tak u mnie wciąż ptactwo rozrywkowe: jak nie kury na rauszu, to sowy po imprezie - he he

      Usuń
  2. Genialna torba. Wielka i cudna. Kosmetyczka bardzo pomocna - zawsze w moich torbach "giną" najbardziej potrzebne przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Anett - oj te nasze torby z niekończącą się przestrzenią haha

      Usuń
  3. ELu szybciej wyhaftowałas tą sowę niż ja zdążyłam komentować:)) Jest niesamowita i jakże pracochłonna, ale niezwykle precyzyjnie wykonana. Torba w całości świetna...no i ta kosmetyczka ! Przyznam sie,że uszyłam sobie torbę plazową z karabińczykiem i wieszam na nim klucze, a tu proszę jak mnie zainspirowałaś ....na pewno uszyje sobie do kompletu kosmetyczkę....fajnie czasem coś zobaczyć u fachowca:)) Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha Elka błyskawica
      Dziękuję Beaciu - szczególnie za tego "fachowca" :)

      Usuń
  4. Rewelacyjna torba, sowy wszystkie wyszły Ci wspaniale,
    Teraz to sama mam ochotę spróbować tej wstążeczkowej, na filcową też mam pomysł;-)
    Gratuluję talentu i dzięki za inspirację:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko - bardzo proszę. To największy zaszczyt, móc zainspirować

      Usuń
  5. Elu sowa cudowna, torba zachwycająca i świetne zdjęcia! Modelka się spisała, fotograf też :)Pomysł z kosmetyczką jest świetny. Muszę o tym pomyśleć, bo w przypadku zmiany torby tylko kosmetyczkę przerzucamy i na 100% nie ma potem niespodzianki, że się bez dokumentów jeździ ^^ Sowa na kosmetyczce jest przesłodziarska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci, że Elka-modelka dała radę. I bez retuszu. ;)
      A fotograf stękał, że upał, że gorąco, ale nie miał wyjścia. Zdjęcia za obiad.... haha

      Usuń
  6. No dobrze, obserwowałam po cichu kolejne etapy, coraz bardziej zaintrygowana i ciekawa jak to wyjdzie, a dziś z całą pewnością mogę powiedzieć, że wyszło świetnie! Bardzo mi się podoba efekt, haft tasiemkami to jest coś, o czego istnieniu w ogóle nie wiedziałam, nie miałam pojęcia skąd i jak osiąga się taki efekt. Cała torba też jest świetna. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW, Aniu, wielkie dzięki, że sięujawnilaś. Baaardzo mi miło. Czasem tak jest, że zaskakuje nas nowa technika. dziękuję za pochwały.

      Usuń
    2. Bywam u Ciebie regularnie nadal - tylko z komentarzami nie zawsze mi po drodze :)

      Usuń
  7. Już wszystko zostało napisane.
    Ja dodam tylko, CUDNE!, jako że Jan czeka na mnie już ubrany, a ja w bieliźnie przy laptopku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękuj Janowi, że pozwolił Basi, w prawie negliżu hehe komentarz napisać. Buziaczki kochani pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  8. Odjazdowa torba, tak pięknie odszyta i jeszcze taką cudną kosmetyczkę uszyłaś do kompletu, och!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - za ochy wielkie dzięki, daje to kopa do dalszej pracy

      Usuń
  9. Torba wyszła świetnie ! A pomysł z kosmetyczką rewelacja ! Zachęciłaś mnie ,muszę też taką mieć ! Pozdrawiam serdecznie,Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota dziękuję, że wpadłaś do mojego kącika. za miłe słowa. Cieszę się, że moja praca nie idzie na marne...inspirujcie się zapraszam

      Usuń
  10. ależ precyzyjna robota! rewelacyjny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga - witaj w moich skromnych progach, jak miło. Dziękuję ślicznie i zapraszam częściej. A ja pędzę poznać ciebie i twoje dzieła.

      Usuń
  11. Efekt końcowy po prostu rewelacja (i to jeszcze z kosmetyczką do kompletu) :) Wiem, że pewnie się powtarzam, ale zachwycona jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja Ci muszę wyrobić kartę członkowska za bywanie u mnie i to jakie....Ty to mnie dopingujesz - DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  12. Cudne, Eluniu, cudne!!! Zarówno torba, jak i kosmetyczka. Podziwiam mistrzostwo wykonania! Pozdrawiam Cię gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie Tobie to wyszło Elu. Cudowna torba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torba!!! Pozdrawiam Elu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Eluś, wspaniała torba i kosmetyczka.
    za co się nie zabierzesz wychodzi rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu, dawno tu do Ciebie nie zaglądałam i co widzę, ogromne zmiany blogowe, bardzo, bardzo ładne. Torba i kosmetyczka normalnie wymiatają, jesteś moja mistrzynią w szyciu. Chciałabym kiedyś przyjechać do Ciebie na mały kursik szycia, może kiedyś :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dziękuję, miło, że zauważyłaś zmiany. Wpadaj kiedy tylko masz ochotę

      Usuń
  17. Śliczna torba wyszła :) podziwiam Cię za wytrwałość :) bardzo podoba mi się pomysł na kosmetyczkę, a wykonanie co tu dużo mówić... perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczenie się cierpliwości to ostatnio moja pasja haha
      dziękuję Uleńko

      Usuń
  18. Zachwycająca realizacja torby i kosmetyczki. Szycie szyciem, ale te sowy zrobiłaś świetne!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no przewidywałam, ze mi szczena opadnie takie cudo odwaliłaś, no torba genialna, superowa i kosmetyczka same ochy i achy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz Violu, cieszę się, że nie zawiodłam ciebie i reszty. Baaardzo się starałam

      Usuń
  20. No nie! JAk tak moża!!!!! Kocham sowy a ta jest cudna!!!! A gdybym miala bluzke z taka sową to bym chyba ze szcześcia tańczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Daga no aleś sobie wymarzyła. Więc nie pozostaje ci nic innego, jak chwycić za igiełkę i haftować..

      Usuń
  21. Piękna torba, cudna kosmetyczka! Cudowności wychodzą spod Twoich palców! Swoimi postami z pewnością zachęciłaś niejedną osobę, żeby spróbowała haftu wstążeczkowego - mnie na pewno zachęciłaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YUPI!! Cytrulinka nawet nie wiesz, jak się cieszę, że tak "zadziałałam". To ja teraz czekam na linki od was, z waszymi pracami. A - i pięknie dziękuję za pochwały. :))

      Usuń
  22. Elu wielki ukłon w Twoją stronę. Sowa zrobiła na mnie ogromne wrażenie, jest przepiękna, a torba dzięki niej bardzo oryginalna, fantastyczna. Do kompletu uszyłaś śliczną kosmetyczkę i podoba mi się pomysł z tym karabinczykiem w środku, nigdzie nie zginie w czeluści kobiecych skarbów :) podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko - przeczytać takki!!!! komentarz to tak ja wygrać w totolotka. Dziękuję <3 za dodawanie mi wiary, że to co robię podoba się innym.

      Usuń
  23. Torba wyszła cudnie!!! Jest bardzo oryginalna. No a kosmetyczka to był świetny pomysł! Komplet jest zachwycający! I jak zwykle jestem pod wrażeniem Twojej perfekcji wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinia :)) Dziękuję. Jejku, ależ to miłe.
      A ja mam wciąż jakieś "ale" do mojej perfekcji. Wciąż się uczę i staram.. Nie zawsze się udaje.

      Usuń
  24. Torba jest rewelacyjna! Kupiłabym już teraz zaraz zestaw w Coricamo ale i tak wiem że takiej nie uszyję, więc szkoda zachodu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anielique. Nigdy nie mów nigdy, Może czas się przełamać

      Usuń
  25. Dołączam się do kolejnego WOW
    Z wrażenia nic więcej nie powiem...

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna torba ! Na pewno musiała być bardzo pracochłonna, ale efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko,to jest przepiękne,cudo ♥ jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela