MENU

23 lipca 2016

Moja radość - Wasze nagrody


Dziękuję
Za odwiedziny. 
Każde. 
Każdemu.
Tym, co mnie lubią i zaglądają.
Tym, co mnie obserwują.
Tym, co podglądają.
Nie mam hajterów, nie mam wrogów, bo ja i tak bym ich kochała.

Mam Was. 
Tu. 
Każdego dnia. 
W ilościach ogromniastych dla mnie.
To jest tak piękne.
Nie przypuszczałam, że licznik już przekroczył magiczne 200 tys. 
Trzy osoby, które trafiły lub były bardzo blisko.

Pierwsza Anieligue z bloga ANIELIQUE
Druga była Gosia z bloga TO CO LUBIĘ
 Trzecia Danielka z bloga MEBELKI DANIELKI
Dziewczyny moje kochane. Piszcie @  w jakich kolorach chcecie intymne etui, podając adres wysyłki. Namiar na mnie górne menu.
Zaraz po jarmarku, czyli za tydzień prace dla was będą wykonywane.

Dziękuję wszystkim, którzy wysłali zrzuty,  niestety dalsze pozycje zasługują tylko na moje dozgonne uwielbienie.

14 komentarzy:

  1. Oczywiście o liczniku zapomniałam, za to gratuluję Dziewczynom :)
    ps. Eluś, trzymam kciuki za jarmark!

    OdpowiedzUsuń
  2. No popatrz a ja się zgapiłam. Coż, pozostaje pozazdrościć wygranym takich ślicznych nagród.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnego jarmarku!
    Fajny to słowo które zastępuje wszystkie pozytywne słowa tzn. dobrej pogody,miłych kupujących itd!
    Postaraj się o "fajne" zdjęcia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom :)
    Powodzenia Elu na jarmarku :)
    zaraz skrobnę do Ciebie
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie zauważyłam tej nagrodomanii, gratuluję dziewczynom. Jarmarkowych wrażeń i wielkiego zainteresowania i targowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom a Tobie życzę coraz więcej odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu odwiedzin :) Pisz jak najwięcej postów, bo zawsze miło się tu zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźny licznik nie ma co!!! Mimo, że nie zawsze zostawiam ślad po swoich odwiedzinach to podglądam każdy post:) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki dla tych dziewczyn co złapały licznik ja się spóżniłam o 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LOFGCIAM WAS
    I znikam na tydzień....
    Tydzień pełen wrażeń bo:
    - otwieram tę działalność - nareszcie!!!
    - ostatnie szlify do jarmarku
    a weekend słońce, wrocławski Rynek i rękodzielnicy
    ZAPRASZAM WAS Z SERCA - przyjdzicie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ilości odwiedzin!:) Piękne te nagrody!:) Dawno mnie nie było, ale zdążyłam przed tym ważnym weekendem, żeby życzyć Ci Kochana zawrotnej sprzedaży, miłej atmosfery i ładnej pogody:) Bardzo żałuję, że nie mogę się tam wybrać:( Uściski:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela