MENU

21 lipca 2016

Zapraszam Was do Wrocławia

Zapraszam na Jarmark Pod Chmurką dla rękodzielników regionalnych organizowany przez Ręki Dzieło Fest.
Po raz pierwszy będę brała udział w nim. W ogóle pierwszy raz w jarmarku. Jako "świeżynka" bardzo się boję, jak sobie poradzę, ale ...
To będzie dla mnie wielki sprawdzian, bo nie ma nic piękniejszego jak realne spotkanie z odbiorcą moich prac.
Jakie będę reakcje, opinie?
Czy będą się targować?
Czy będzie to dobra reklama?
Mam nadzieję, że to, da mi odpowiedzi na wiele pytań, rozwieje wątpliwości. Że poznam mega fantastyczne, zakręcone osoby.
Wciąż czekam na umowę, bez której...nie mogę nic ruszyć. Liczę, że w ten weekend to już nastąpi.
Trzymajcie kciuki i przybywajcie........

11 komentarzy:

  1. wielkie gratulacje, żałuję tylko że to daleko od warszawy bo z miłą chęcią przyszłabym Cie poznać i pogawędzić:) 3mam kciuki - dasz radę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale super. Dasz sobie rade Elus!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu powodzenia i samych konkretnych i sympatycznych klientów...szkoda.że ja na płd.wschodzie mieszkam bo bym na pewno podskoczyła do Ciebie....będzie super, usciski:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję, że będzie się działo. Sercem jestem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na podstawie tego co tutaj widziałam, jestem pewna, że dasz sobie radę i wszystko będzie w jak najlepszym porządku. Życzę wielu wspaniałych klientów. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to nie można dotykać artysty? A jak go uściskać ?
    Wszystko bedzie dobrze. trzymam mocno kciuki.
    Ściskam wirtualnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kiermasze - kontakt z "żywym" odbiorcą jest najlepszy. Trzymam kciuki ale jestem pewna, że i tak będzie ok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam tak daleko do Wrocławieua chętnie bym z Toba kawusie w tym Wrocławiu wypiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby Wrocław nie był tak daleko... Ale... kiedyś wpadnę i mam nadzieję że i na kawkę haha ;)
    Elu, na pewno sobie poradzisz, bez żadnych ale!

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci wspaniałej pogody przez całe trzy dni, bo jak będzie pogoda, to będą i odwiedzający a o resztę się nie martw, bo masz w sobie tyle pozytywnej energii że mogłabyś się z niejedną osobą podzielić :) A pozytywne nastawienie oznacza SUKCES! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela