MENU

17 grudnia 2015

Fotograficznie w łóżku


Praca w zespole Art-Piaskownicy uświadomiła mi jak wiele jeszcze nie wiem, nie umiem, nie potrafię.

No np. taka fotografia, mało kiedy mam czas przyłożyć się do zrobienia pięknego zdjęcia na bloga, bo zazwyczaj kładę na podłogę uszyte prace - cykam fotki - wrzucam na bloga.

A tu bach - ja Muszę !!!  przygotować pracę do wyzwania fotograficznego FOTO LIFT.

No mówisz i masz...
Kilkanaście zdjęć, ujęć, aby wybrać, moim zdaniem, to jedyne, najlepsze.


Jak Wy mnie teraz nie wesprzecie swoimi pracami,
nie weźmiecie udziału w zabawie,
to ja przestanę bloga prowadzić.
Ha ha zrobię fachowego focha, a co....

A więc tak banerek na wyzwanie wstawiam i odsyłam Was na nowe wyzwanie w ART-PIASKOWNICY  KLIK



Proszę róbcie fotki wprost z łóżka - WASZE DUETY ŁÓŻKOWE, ależ to brzmi.

A poniżej kilka moich fotek, które nie były udane. Ciężka praca czyni mistrza.







Pozdrawiam 
Elżbieta A.












14 komentarzy:

  1. a mnie sie wszystkie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ujęcie :)
    Książka z zakładką, zapalona lampka nocna, łóżko i ja - to też zgrana paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiałam się z duetów łóżkowych:)) Ja i łóżko to bardzo udany duet...Z robieniem zdjęć tak bywa, że cyka się kilkanaście -kilkadziesiąt fotek i żadna nie jest w pełni satysfakcjonująca, ale Twoja jest świetna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że z tym fochem to żart - ani mi się waż porzucać blogowania :)
    Temat na lift jest bardzo fajny i postaram się przyłączyć, chociaż u mnie to z duetem ciężko (bo samych kotów jest porozkładanych po wyrku dużo więcej, hehe, trzeba je będzie wyciąć) :)
    No i podobają mi się Twoje fotki, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha-duety łóżkowe ;p Fajnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł. Bardzo fajny ten twój duet. Mój obecnie to bateria leków i pogniecione chusteczki - hihihi.

    OdpowiedzUsuń
  7. duety łóżkowe?? Elu taki temat,że musz esię nim zainteresować:):):

    OdpowiedzUsuń
  8. duety łóżkowe?? Elu taki temat,że musz esię nim zainteresować:):):

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdjęcie! Podobają mi się wszystkie ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zdjęcia ładnie wyglądają, ale zgadzam się, że to które wybrałaś jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ujęcie ;) Ależ cudowne to zdjęcie - kawa, książka, łóżko... tylko się rozmarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet ie wiecie, jak miło mi się czyta Wasze komentarze. Zaintrygowałam??? I o to chodzi. A teraz pora na was. Aniu z Sowiarni - przecież wiesz, że blogowanie to moje życie. FOCH POTRWA NAJWYŻEJ KILKA DNI HI HI

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zdjęcia się nadają.
    Poczułam się jakbyśmy razem tę kawę piły ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie zdjęcia się nadają.
    Poczułam się jakbyśmy razem tę kawę piły ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJĘ ZA ODWIEDZINY
Zapraszam ponownie