MENU

19 marca 2020

09/2020 - Warstwowa ślubna karteczka

Robiąc pamiątkowe kartki z okazji ślubu, 
lubię, gdy widzę zaproszenie na tę uroczystość.
To mi wiele mówi, w jakim stylu będzie ślub i wesele. 
Dostosowuję się wtedy z kartką.
Moja siostra wysłała mi zaproszenie, jakie dostali.
Prosty wzór z kwiatami wokół kartki.

U mnie troszkę szaleństwa z warstwami, ale co tam.
Ważne, że siostra przeszczęśliwa z kartki.
Na filmiku nie ma perełek , które dodałam potem.
I dodałam więcej koralików przy wiązaniu.
Szczególne podziękowania dla Agnieszki,
za jej cudnie kolorowany stempelek młodej pary.
 
 
 
 
 
 
 
 

A na filmik z DIY zapraszam tutaj:

13 komentarzy:

  1. Cudowne te wszystkie dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczka, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna karteczka, ślicznie się mieni. Pozdrawiam Elu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, prześliczna kartka!!! Cudo!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, słodziutka kartka... no i wielowarstwowość wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie oprawiłas tą Młoda Pare :) Piękna dopieszczona kartka, mnóstwo warstw, cudowne kolory i fantastyczne te wiązanie :) jestem pod wrażeniem. Brawo Ty !!! Najbardziej mi sie podobało, jak sobie zanuciłas na filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka, podoba mi się bardzo bardzo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elus it is beautiful!! No piekna Ci wyszla. Mam nadzieje, ze do tego slubu czasu wszystko wroci do normy, jesli Norma mozna nazywac ograniczanie naszej wolnosci. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakże mam waszmość Państwu dziękować.... jakże mam dziękować... (mistrz Sienkiewicz)
    kochani z serca, z duszy, z radości - kocham Was i dziękuję

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela