MENU

09 marca 2014

Podarunkowo i kolorowo

Kochani, gdy weszłam 2 marca na bloga Anete196,
a wchodzę tam bardzo często, zaniemówiłam.


Zobaczyłam cudo, które pokochałam od pierwszego ujrzenia. Nie mogłam się powstrzymać, więc napisałam do Anette, że muszę go kupić.
Nie było mowy o zapłacie, Anette wysłała mi go dokładając jeszcze grafiki na transfery.




Moja droga, jestem Twoją dłużniczką!!!
Z serca Ci dziękuję i ogromnie podziwiam Twój talent.
Konik na blogu anette196 wygląda o niebo lepiej KLIK

Drugi prezencik otrzymałam od Danieli, która do znaczków dołączyła zakładkę i kilka sztuk nici. Zakładka jest przepiękna, kocham czytać, więc na pewno będzie umilała mi te literackie godzinki. A nici na pewno się przydadzą. Dziękuję.




Kocham was, po prostu, od serca, kocham i dziękuję.

A na koniec chciałam Wam pokazać modelkę Natalkę. To właśnie dla tej małej damy, jej mama Marta uczy się szyć.
Sukienka na wieszaku pokazana była TUTAJ.

A tu już na modelce:






4 komentarze:

  1. Cudowne prezenty - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenciki, a modelka w sukience urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka leży jak ulał, a ten piękny konik przypomina mi moje dzieciństwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się zarumieniłam :) Zakładka i sukienusia śliczne a modelka ach...

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela