MENU

27 czerwca 2015

Zawieszka rajski ptak - Fanty dla Kubusia cz. 1


Ha ha jemu do rajskiego, jak mnie do księżniczki, ale pomarzyć można.
Najważniejsze, żeby ktoś go kupił na festynie.

tak tak tak

I mewa i ten ptaszorek trafią na fanty dla Kubusia.

Muszę Wam pięknie podziękować. 
Odzew niesamowity, szczególnie przez e-maila i na FB.

Dziękuję, że kolejny raz pokazaliście, iż macie nie tylko wielki talent, ale i ogromne serca.

Fantów u mnie już cała wielka torba, jutro przybiegają, lub przydreptają następne.

Na razie robię zdjęcia, opisuję, pakuję w celofanowe woreczki.

Obiecuję, że pokażę to, co przyszło do mnie, bo większą cześć wysyłacie od razu na adres Natalii, która trzyma pieczę nad fantami dla Kuby.

Rajski ptaszek wielkości 16 x 12 cm. 
Tym razem wypróbowałam do wypełnienia watę i powiem tak: NIGDY WIĘCEJ.

Wata robi się twarda, zbita, wygląda nieciekawie.

Skrzydełka i dzióbek  z filcu.













Pozdrawiam 
Elżbieta A.

4 komentarze:

  1. słodziak, aż mi się zachciało takiego uszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda i ma ładne kolorki:) Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczny ptaszek w kolorowym upierzeniu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że rajskie ptasię tymczasowo zawisło na tej fajnej skrzynkowej półce :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela