MENU

05 sierpnia 2015

Kolejna metryczka


Nie mam dosyć! 
Nie mam dosyć,  haftu krzyżykowego, ale w kolejce czeka szycie, wczoraj troszkę poszyłam, troszeczkę.
Część rzeczy do szycia, z odzieży, czeka na przymiarkę, bez tego nie ruszę dalej.

Dziś odsłona kolejnej metryczki.

Urzekł mnie ten wzór i muszę  go zrobić. 
Wzór - Alisena nr 1129 
Haftuję na kanwie nr 15, dwie nitki muliny.
A używam Ariadna, Anchor i DMC - obniżam koszty, ale szkoda, że nie ma wszystkich zamienników kolorów.


Całość po wykonaniu powinna mieć wielkość  format A3 w poziomie, może ciut, ciut więcej

Jeszcze nie wiadomo, czy to będzie chłopczyk, czy dziewczynka, więc kocyk wyhaftuję na samym końcu.

Przygotowałam się odpowiednio.

Wydrukowany wzór to 16 kartek A4.



Kanwa docięta, obrzucona i okratkowana. 
Tym razem jedna kratka na kanwie oznacza jedną kartkę wzoru.



Opisane bobinki już czekają.



Mulinka gotowa do haftowania.



Haftowanie zaczęłam 26-07-2015 r.



A tu stan na 02-08-2015 r.



Robię jeszcze kucharza, on też podgoniony.




Pozdrawiam 
Elżbieta A.

15 komentarzy:

  1. Piękny wzór, ale ilość stron wzoru nawet mnie przeraża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka będzie wspaniała - wzór piękny, ale o ilości krzyżyków lepiej nie mówić , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór:) Chyba bym nad tym siedziała cały rok jak nie lepiej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór jest bardzo czytelny - jeden krzyżyk to krateczka 0,5 x 0,5 cm.
    Robi się super

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzór, nie mogę się doczekać aż będzie można zobaczyć efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś pięknego sie zapowiada:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie cudna metryczka:) Wzór rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku ile pracy! Podziwiam! Ale już widzę ten cudowny efekt po fragmencie, który nam pokazałaś:)) śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Wygląda na pracochłonny, ale satysfakcja po pracy będzie pewnie ogromna. Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i niebanalny wzór. Ja jeszcze takiego nie spotkałam. A fragment zrobiony przez Ciebie zapowiada wielkie Arcydzieło. Jesteś wielką Artystką przez duże "A".

    OdpowiedzUsuń
  11. Ela idziesz jak burza! Cudowna metryczka będzie, kury skończone, kucharz w toku... Podziwiam, u mnie ostatnio zastój totalny w krzyżykach, chyba za gorąco jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór jest śliczny i będzie z tego niesamowita metryczka. Cierpliwości życzę :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela