MENU

25 sierpnia 2015

Haft krzyżykowy: drugi kucharz skończony


Mój kucharz z wiśniami i pszczółkami skończony.
Wyprany, wykrochmalony, wypracowany.
Lekko zmieniony, ale tak jest czyściej i nie przeładowane detalami.



Teraz zauważyłam, że zostawiłam kawałek czarnej nitki z konturka nieodcięta i brzydko wygląda...





Są już dwaj panowie.


Jeszcze jeden, tylko jaki?

Może Wy macie jakiś pomysł.
Wielkościowo musi być zbliżony do tego drugiego, z pszczołami.

Zastanawiałam się nad jednym z  tych:

kucharz i ciasteczka

kucharz i herbata

  kucharz i kawa

 kucharz i jeżyno-maliny

kucharz i miodek

 kucharz i maliny


Mimo, że mam ich już troszkę, chętnie przygarnę kolejne schemaciki z wesołym kucharzem.

Wpiszcie w komentarzach, który kucharz ma być kolejny, proszę.......  :-)

 


Pozdrawiam 
Elżbieta A.



23 komentarze:

  1. Mnie się podoba ten z kawa. Fajne te wzory

    OdpowiedzUsuń
  2. 1:0 - kucharz z kawą, dziękuję Luna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chyba wybrała tego z ciasteczkami chociaż ten z jeżyno-malinami też kusi oj trudny wybór...
    Piękne hafty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie te jeżyno-maliny też kuszą barwami i radością
      dziękuję danielko

      Usuń
  4. Śliczny kucharz, podoba mi się cała seria tych panów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc tak, oba wyszyte są cudne :-) Masz już kucharza ze słodkościami i wiśniami, to teraz powinien być z herbatka lub kawką :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu świetne hafty :)
    seria z kucharzem jest rewelacyjna, to może wszystkich wyszyć?
    jak nie to w/g mnie ten z herbatą jest fajny i jeżynowo malinowy też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko - wszystkich może kiedy indziej. Ponieważ to prezent urodzinowy do witrynek w meblach kuchennych muszę jeszcze jednego

      Usuń
  7. Super panowie :) Kucharz z ciasteczkami, ponieważ obydwa wcześniejsze też wyglądają jak cukiernicy ze słodkimi wypiekami (muffinki).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stawiam na tego z herbatą, pasuje do reszty wyszytych przez Ciebie (każdy jest z zastawą)

    OdpowiedzUsuń
  9. kawa - 2 pkt
    ciasteczka - 2 pkt
    herbata - 3 pkt.
    maliny - 2 pkt.

    już widać kto się wysuwa na prowadzenie

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie superowe, kurcze trudny wybor, ale stawiam na ciasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana świetne wzory , ale kucharz i ciasteczka pasowałby jak nic , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudny wybór, bo wszystkie wzory śliczne. Sama nie umiałabym się zdecydować, więc nie doradzam:)
    Wyhaftowałabym chyba wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kucharz:) A wybór spośród wzorów, które pokazałaś, dla mnie jest tak trudny, że nie potrafię się zdecydować na żaden, bo wszystkie są świetne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Hafciarki krzyżykowe - dokonałam kiedyś tylko jeden obrazek... a to co robisz, to istne cuda....

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki optymistyczny ten kucharz:) radość wnosi:)))
    Może z kawą następny?

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby było przesłodko dobrałabym 1 kucharza - z ciachami ;) Konturem się nie przejmuj, z daleka tego nie będzie widać, a autora zawsze najbardziej boli, nawet gdy inni tego nie zauważają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po dłuższej przerwie , moje drugie podejście do komentarza. Poprzednie leciały , gdzieś w eter. Obaj kucharze są wspaniali i będą ładną dekoracją. Jak dla mnie kolejny kucharz to kucharz i jeżyno -maliny, ewentualnie kawa. Zwróciłam tutaj tez uwagę, żeby w komplecie wszyscy patrzyli w jedną stronę hahaha, taki moje jakieś skrzywienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy kucharze piękni.A ma pani może obrazek z trzema kucharzami na jednym kawałku?

    OdpowiedzUsuń
  19. A kolejny kucharz to chyba ten jeżynowo malinowy.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela