MENU

19 maja 2015

Zrób to sam do domu: Tablica niekorkowa kolejna





Metamorfoza w pokoju studentki wciąż trwa.
Nie mam czasu, aby tam wpaść i zrobić Wam szczegółowe focie, ale obiecuję, że będą.
Tym razem ujarzmiłam moją zdobyczną ramę, o której pisałam TU  i TU.

Miała służyć mi do oprawienia powojników, ale jak pisałam, okazała się za duża, za masywna.

Nie pozwoliłam jej jednak poleżeć bezczynnie zbyt długo.
Odnowiona była, pomalowana i taka ładna.




I bach....

Przecież Magda ma już stolik w odcieniu "niebieskich migdałów", więc rama jak najbardziej będzie pasowała do jej pokoju.

A kiedyś tam w internecie znalazłam takie zdjęcie:



zdjęcie z czeluści internetu: nie  zapisałam strony

Zainspirowana przystąpiłam do pracy.

Znalazłam tkaninę w szarości.


Tu jeszcze nie napięte i nie przymocowane, wersja testowa, co i gdzie będzie:


Największy problem to właśnie umocowanie tego w ramie, bo rama nietypowa, nie było gdzie wbijać zszywaczy takerem.

Na tym zdjęciu widać kształt ramy i jej tył:



A tu już w pokoju u Madzi, która wykonała zdjęcia:







Można było mocniej naciągnąć, ale niestety nie dało się na tej ramie...
Najważniejsze, że Magda i tak zadowolona.




PS. Nie odpowiadam zbyt wiele na Wasze komentarze, bo chcę, aby 3500-tysięczny komentarz przypadł Wam w udziale, a nie mi.
A ON  NIEDŁUGO PEWNIE zostanie napisany....



Pozdrawiam 
Elżbieta A.

38 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł :) Fantastycznie wygląda i kolorek ramki też super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajny pomysł! Właściwie bardziej w funkcji listownika. Daje duże pole do popisu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że u studentów kartek, notatek, z różnościami wiele. A teraz przynajmniej w jednym miejscu. Dziękuję

      Usuń
  3. Genialny pomysł! Gratuluję :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!!!Kolorek ramki super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa tablica i na pewno przydatna dla studentki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny organizer, teraz żadna karteczka się nigdzie nie zawieruszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł!
    Rama, tkanina i taki przydatny, piękny, oryginalny organizer powstał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowa tablica! Myślę, że nie tylko studentce by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, organizer rewelacja. Elus ty to pomysłowy Dobromir jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  10. baaaardzo fajowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pomysł bardziej mi się podoba niż widywane na różnych blogach pele mele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, jakie pele mele?? hihi , dziękuję ci kochana

      Usuń
  12. Bardzo fajny pomysł i wykonanie :) Brawo!
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne "przydasie" studenckie, wszystko pod ręką i na właściwym miejscu. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, na wszystkie duperele i wszystko elegancko pod ręką :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Umiesz świetne inspiracje wyłowić z "czeluści internetu" i jeszcze po swojemu je wykorzystać. Wspaniała umiejętność. I cudna tablica na przydasie. Nawet lepsza od pierwowzoru.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba odgapię? -jest super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardo fajnie Ci wyszła. Też mam ochotę odgapić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny odgapiajcie - inspirujcie się - ja tylko się z tego cieszę

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie u Ciebie. Będę zaglądać :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. powtórzę.... świetny pomysł i też go ukradnę, jeśli znajdę jakąś wolna ramę ;D
    będę tu częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW, ale mi miło dziewczyny :) wpadajcie - kawa, ciacho, marchewki ha ha co tylko chcecie
    Piszcie komentarze, bo nagrody niespodzianki za 3500 komentarz będą chyba fajne.... szyją się już

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł, bardzo przydatne w domu. Chętnie bym taką wykonała, już widzę dla niej miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysłowe:)
    Wydaje mi się, że na zdjęciu z inspiracją do ramy wykorzystane było nie zagruntowane płótno malarskie
    ( lniane lub bawełniane) jest dużo sztywniejsze od zwykłego materiału dlatego nie wymaga tak mocnego naciągania i ładnie przylega :) Kolor ramy świetny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomysłowy organizer :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł i super realizacja

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł, myślę, że taka tablica mogłaby mieć uniwersalne zastosowanie. Twoja ma piękny kolor ramki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny pomysł. Taki organizer w pokoju studentki na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawde fajny pomysl. Musze go sobie zapamietac jak kiedys bede (moze) urzadzala swoja pracownie jakas ;). A studentka na pewno szczesliwa ;)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela