MENU

17 grudnia 2013

Choinkowe zawieszki

Najpierw wpadł mi w oko zielony materiał w kratkę. Hmmmm
Całkiem fajny na choinki.

Usiadłam wykroiłam. 
Z polaru również wycięłam motyw choinki, ale trochę mniejszy.
Naszyłam,  zszyłam, wypchałam.


Do ozdoby użyłam koralikowe łańcuszki, guziczki, perełki.
A na jednej, czyli tej zielonej wbiłam kolorowe szpileczki.



Choinki mają na dole doszyte małe, dyndające dzwoneczki.

Jedna z nich (czerwona) powędrowała za ocean do chorej Marysi.


Gdy tak oglądam na Waszych blogach świąteczne ozdoby, to aż wstyd wystawiać moje. Ale innych nie będzie haha

A kolejny wpis – mój pierwszy kurs wykonania kartek świątecznych.


5 komentarzy:

  1. Choinki są superaśne, co Ty mówisz że Twoje ozdoby są niby gorsze od innych??? To kokieteria. Choinki są super i koniec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anette nie śmiałabym pisać kokieteryjnie. Tak patrzę, jak dziewczyny pięknie odszywają, dokładnie. Ale dziękuję ci za pochwalę.

      Usuń
  2. Prześliczne zawieszki. Ja co roku robię tylko kartki, więc tym bardziej podziwiam Twoje ozdoby :-) Ciekawa jestem tego kursiku, inspiracji nigdy za dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no wiesz Elu, choinki są przesliczne,

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela