MENU

02 lipca 2015

Obrazy - Fanty dla Kubusia cz. 8


Dzisiaj obrazy przekazane na festyn.
Jeden malowany własnoręcznie przez Olgę. P. z Wrocławia.
Obraz motyla wykonanymi pastelami (mam nadzieję, ze się nie pomyliłam) na sklejce.

Zdjęcie fatalne wykonane wieczorem, w biegu i innego już nie będzie.
Musicie uwierzyć mi na słowo - przepiękne kolory i faktura.


I drugi obraz dzieło wspólne, tzn.:

Zająca wyhaftowała kiedyś tam Daniela A. z bloga HAFTEM MALOWANE. Leżał i czekał, aż zajączek się doczekał.

Ramka od Agnieszki N. z bloga KORALIKI AGI (Aga  - czytająca dama znajdzie swoje miejsce).

Ja połączyłam ramkę i zająca w jedno - na filcu i powstał zabawny obrazek do dziecięcego pokoju.
Obrazek już w folii stąd te przebłyski na zdjęciu.





Pozdrawiam 
Elżbieta A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela