MENU

03 października 2014

Zakręcona czasoprzestrzennie z karteczką w tle

Jak powiedział  Lew Tołstoj:
  "Czas się nie śpieszy - to my nie nadążamy."



I coś w tym jest, bo ja przez pośpiech i moje zakręcenie, pomyliłam adresy. Wysłałam paczuszkę z nagrodą za 2000-tysięczny komentarz nie tej osobie co trzeba, ale...

Ta moja pomyłka spowoduje, że "uszczęśliwię" dwie dziewczyny, a nie jedną.
Tylko, że Anielique  musi jeszcze chwilkę poczekać.
Tak  jak lubię, do nagrody dołączam zawsze pamiątkową karteczkę.
Prezent jest jeden, bo robiony pod gust Anielique, więc nie pokażę, ale karteczkę zrobię inną, więc ta, która trafiła do Alexandry dziś u mnie.









Psikusy to moja specjalność.
Buziaczki dla wszystkich tu zagladajacych od zakręconej czasosprzestrzennie Elki

10 komentarzy:

  1. Oby tylko moja karteczka była równie ładna co ta, bo będę zazdrosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz Eluś jak to jest - czasem "ktoś" pokieruje nas na inną drogę aby spotkać właśnie "tę" osobę, zamota kartki aby wybrać inny adres ;)... może właśnie ta nagroda miała trafić tam gdzie dotarła, by w ten szczególny dzień rozświetlić komuś smuteczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, poplątane są ścieżki, a potem bach trafiamy na bratniaą duszę

      Usuń
  3. Cudnie zakręcona ;-D kartonik kompletuje się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilko - poczekam, dziękuję, obyś tylko nie wysłała do innej Eli ha ha

      Usuń
  4. HIHIHI z tym czasem to święta racja, ja go w tym tygodniu testuję, układam dzień żeby choc trochę się ogarną...ale to neni mozne !!! :)
    buziaku

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj masz rację Elu, z tym zakręceniem. Ja do tego jestem jeszcze roztrzepana. Mogłabym sypać przykładami na co najmniej dziesięć komentarzy :)))
    Ale jak widać, dziewczyny się nie pogniewały, a to najważniejsze.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Teraz dwie dziewczyny będą zadowolone z niespodzianki ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyłki każdemu się zdarzają, a dzięki Tobie, obie dziewczyny będą miały super prezenciki - kartka jest super :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela