MENU

06 października 2014

Nagrody w "zgaduj-zgaduli"

Nagrody są.
Dwie czekają, bo...
Basia napisała, że odbierze sobie, jak do mnie wpadnie w październiku, a dostanie niebieski portfel, taki prezent sobie zażyczyła.
Marta  otrzyma  coś, o czym marzyła: darmową lekcję w przenoszeniu grafiki metodą transferu. Mówiłam, że ma to w internecie, ale nie, uparła się, że chce u mnie, haha z czego tylko się cieszę.



Chociaż jedna  z nagród jest już u zwyciężczyni, czyli u Violi.


 



 A tu kosmetyczka pokazana z dwóch stron, materiał piękny, haftowany maszynowo:



Zamek wykończony chwostem.




Do tego kawałki tkanin ozdobionych transferem, do użytku dowolnego:





Nie mogło zabraknąć pamiątkowej karteczki, od razu wszystkie trzy:








Dziewczyny pięknie Wam dziękuję za udział  w zabawie. 
Tworzenie dla Was - to przyjemność i zaszczyt.


9 komentarzy:

  1. Cudna kosmetyczka! A lekcji transferu z Toba - tylko pozazdroscic! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Elus, piekna ta kosmetyczka... cuda tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu nagrody świetne, kosmetyczka super! Ja już wszystko przegapiam, nie mogę się pozbierać, mam nadzieję , że to minie. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty przygotowałaś, a kosmetyczka mmmmm.... do pozazdroszczenia :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, oryginalna kosmetyczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne nagrody, kosmetyczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle Elu stanęłaś na wysokości zadania. Kosmetyczna jest piękna, z tym szlachetnym haftem staje się bardzo wytworna. Bardzo fajnie wymyśliłaś te karteczki .....urocze. Miło się do Ciebie wpada na kawkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagrody wspaniałe - kosmetyczka - istne cudo. gratuluję zwyciężczyniom. Pozdrawiam Cię kochana mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie zdążyłam skomentować moje cudowne prezenciki, kosmetyczka przepiękna cudna jest czego zazdrościc, transferki na materiale tez superowe ;) Bardzo bardzo Eluś dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela