MENU

20 lutego 2016

Pasjonaci są obok nas

obraz wykonany sznurkiem konopnym - twórca nie wiadomy


Czasem warto ruszyć tyłek i udać się na miasto.
Ha ha tym razem nie na piwo, nie na kawę, a na spotkanie z zakręconymi hafciarkami. Poszłam razem z Beatką i Marysią w dniu 23 stycznia tego roku.  Przekrój wieku osób haftujących od 30-90. Na pewno tak.

Spotkanie nieco spokojne, monotonne, gdzie każda z osób przyniosła swoje "wytwory rąk" i pokazała pozostałym.

  

Spokojne, ale wiadomo kto przybył - ja i Luna - a to nie mogło się dobrze skończyć.

obraz wykonany w suszonych płatków kwiatów - twórca niewiadomy

Luna zaczęła opowiadać o swojej pasji - hafcie płaskim cieniowanym i wtedy towarzystwo nabrało wigoru.
Ja zaraz zaczęłam robić zdjęcia, nie tylko haftom, ale i otoczeniu.
O właśnie spotkania Towarzystwa Miłośników Haftu we Wrocławiu odbywają się w przepięknej scenografii - w Klubie Muzyki i Literatury przy Pl. Gen. T. Kościuszki 10.




Do naszych uszu dobiegała muzyka poważna, wokół portrety sławnych muzyków, kompozytorów. Stare przedmioty, nie tylko muzyczne.

I haft: nasze i te znajdujące się w obiekcie: cudowne serwety wykonane haftem richelieu.

 Strona klubu i zdjęcia KLIK

Kto chętny - mamy grafik spotkań, odnajdźmy się z pasją.



7 komentarzy:

  1. Przepiękne prace!!!!
    Jakie to szczęście mieć obok siebie takie osóbki zakręcone na tym samym punkcie :)) Ja jakoś nie poznałam do tej pory w mojej mieścinie dziewczyn,z którymi mogłabym dzielić swoje pasje ;/ Pewnie są
    takie ale gdzie ich szukać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karmelowa na pewno są trzeba się dobrze rozejrzeć...

      Usuń
  2. Ech, fajnie było i tylko szkoda, że ta czekolada Ci zaszkodziła potem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam czekolada, jestem się w stanie poświęcić i wypić kolejną... ha ha

      Usuń
  3. Piękne prace!!! Fajnie się czasem spotkać w takim gronie!

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak fajnie... teraz nic tylko wstrzelić się w jakąś datę i już :))

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela