MENU

20 sierpnia 2014

Niebieskie migdały - lustro

Ok, usiądźcie wygodnie w fotelach i zamknijcie oczy.

O czym myślicie, gdy słyszycie:
               "NIEBIESKIE MIGDAŁY"?

Błękit oceanu? Słodki deser? Migdałki w gardle? Marzenie do spełnienia?

Po wpisaniu tego wyrażenia do Profesorka Google, możemy przejść na stronę herbaciarni, turystyki, na warsztaty blogowe, a nawet zobaczyć takie cudo na Demotywatory.pl




Niestety, to wszystko nie to, o czym ja myślę, bo ja na myśli mam szybkoschnącą emalię firmy Altax pod nazwą "Niebieskie migdały".
O nie, nie mam kasy, ani gratisowej puszki farby za reklamowanie tej firmy. Po prostu polecam wypróbowany produkt, bo warto.



Od pierwszego ujrzenia zakochałam się w niej. I to właśnie dzięki niej odnowiłam mebelki w przedpokoju. Dziś nowa rama do lustra. Taka była.  Zwykła, drewniana, brązowa, bez wyrazu:



Tak  wygladała po pierwszej warstwie, malowanej pędzelkiem:



Taka jest dziś. Pełna radości,  energii:









Jak wiecie, już robiąc napis "HOME" (klik) wiedziałam, w jakich kolorach chcę mieć przedpokój - no wchodzę do domku i mam moje niebo.

Czego i Wam życzę:własnego nieba i niebieskich migdałów, cokolwiek znaczą, dla każdego z Was.


11 komentarzy:

  1. Po pierwsze bardzo dziękuję za życzenia własnego nieba. Po drugie rama nabrała stylowego charakteru. kolor wspaniały, lubię taki chłodny błękit. Pozdrawiam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny kolor :)
    Uwielbiam błękity i inne odcienie niebieskiego...
    Korzystajac z okazji! Odebralam przesylke! PRZECUDOWNA!!!!!! <3 dawno nie widzialam takiego cuda. Tata tez podziwial ;) dziekuje najpiękniej jak potrafie. Obiecuje napisać wiecej, poki co padam po 12h pracy, a jutro tez praca... Wiec uciekam pozostawiając najpiekniejsze podziękowania i mocne uściski ;*. Dziekuje<3
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, ja już mam swoje niebieskie migdały i niesamowicie się cieszę, a Twoje lustro niech Cię odzwierciedla wiecznie młodą i uśmiechniętą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedpokój zyskał nowy image a Ela swój kawałek nieba. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pięknie wygląda rama wprowadzasz taki fajny styl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne niebieskie migdały :) Poprawiłaś mi na dzisiaj nastrój :). Optymistycznie, radośnie, cieplutko... Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak pięknie się skomponował napis z ramą, ty Elus jestes jak pomysłowy Dobromir. Dziękuję za prezenciki cudne szczególnie notes i ten wpis w nim kochana ty moja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ważne że Ty jesteś w pełni zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, błękitna rama!
    Elu, ściskam mocno. Odezwę się po urlopie ^^ i jak trochę pył opadnie remontowy, bo teraz nie mam do niczego głowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana wyszła na dobre, lustro bardzo zyskała. Jest takie ... indywidualne

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJĘ ZA ODWIEDZINY
Zapraszam ponownie