MENU

09 stycznia 2015

Haftowane obrazy: Haft krzyżykowy - Maryja po raz drugi

U mnie ostatnio same haftowane obrazy.
Dziś haft krzyżykowy i kolejny raz ta sama Matka Boska, tylko już nie na pamiątkę ślubną, ale do pokoju Magdaleny.
Tu poprzednia wersja.
Ta wersja skromniejsza, z prostym napisem na dole obrazka.
I tak jak poprzednio haftowałam na kanwie nr 14, dwoma nitkami muliny Ariadna, kolor black brown, nr 1786.

Ramka drewniana, prosta, w kolorze zbliżonym do koloru muliny. Wielkość ramki format A4.






Tym razem obyło się bez prucia i brzydkich epitetów.
Poszło jak z płatka.

33 komentarze:

  1. Cudny obraz :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No bo z każdym nowym obrazem nabierasz wprawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft. Bardzo lubię takie kolory, obraz z daleka wygląda z pewnością jak szkic. Cudo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, faktycznie im dalej od niego się stoi, tym piękniejszy efekt

      Usuń
  4. Piękny efekt. Wciągają Cię te krzyżyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, mało powiedziane, że wciągają, totalnie mnie pokręciło, ale z umiarkowanymi porywami na szycie haha

      Usuń
    2. Śliczny haft!Piękny prezent! :)

      Usuń
  5. Pięknie Eluś śliczny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny haft, prosty, ale efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tych epitetów u ciebie Elu :)
    Piękny haft i piękny motyw :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczny, skromny i WSPANIAŁY!!! "Zaraziłaś" mnie tym wzorem, muszę go wyhaftować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obraz. Bardzo lubię takie szkicowane hafty.
    Czekam niecierpliwie na clematisy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też po raz kolejny będę go teraz wyszywać. Faktycznie jest to bardzo przyjemny wzorek do wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje - nie ma to jak pięknie wykonany haft i dobrze dobrana ramka. Pozdrawiam Elu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadam z rewizytą :) Elu obraz piękny w swoim minimaliźmie!
    Pozdrawiam niedzielnie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Matrusiu. Ale mi miło, że wpadłaś i do mnie. Więc już pędzę kawunię parzyć

      Usuń
  13. Wow, coś pięknego... trochę minimalistyczny, ale bardzo wysmakowany, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroda w prostocie a zarazem bardzo gustownie dobrana oprawa......bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny obraz :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny obrazek!
    Czy mogłabym poprosić o schemat do niego, bo chciałabym wyszyć taki znajomej siostrze zakonnej...
    Dziękuję bardzo :)
    margo191@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela