MENU

16 stycznia 2015

Haftowane obrazy: haft płaski - lilie

Piątek, więc zgodnie z obietnicą kolejny wpis.
No co?
Przecież uprzedzałam Was, że u mnie ostatnio nic tylko hafty i hafty i hafty....
OK, nie tylko, ale na razie o nich kilka słów.
Dziś haftowany obraz dla mojej siostry.
Powstał na jej urodzinki (grudniowe), ale ja spóźniona jakoś jestem i dostanie na imieninki (styczniowe).

No co?
Będzie miała dwa w jednym ha ha
Kiedy zrobiłam obraz lilie dla mojej mamy (klik), moja siostra stwierdziła głośno i wyraźnie, że:

 ONA TEŻ TAKI CHCE!!!! 

I  jak tu odmówić jedynej siostrze jaką mam? Nie da się.
Początki haftowania niedawno Wam pokazywałam (klik),
a dziś całość oprawiona w drewnianą, owalną, brązową ramkę.

Nie chciałam haftować tego samego wzoru, więc wzór z sieci,  zmodyfikowałam troszeczkę.
Jak poprzedni haft, tak i ten, został uzupełniony koralikami:
  • koraliki na nitkę pręcika - złote sztyfty Gutermann podłużne 840 skręcone;
  • koraliki na główkę pręcika - czarne Rocailles 2 mm typ oponka.
Ok, dosyć bazgrolenia, czas na focie:







Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze, 
za wejścia na bloga, za to, że jesteście!
 




21 komentarzy:

  1. No śliczne są, bardzo im pasuje ta owalna ramka.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny hafty,oba - dla mamy i siostry:)
    wcale się nie dziwię, że chciała dla siebie, bo ja się w obu zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj haft to dla mnie czarna magia :P tym bardziej podziwiam! przepiękne te lilie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Babo , Babo!! Ty to masz zacięcie piękne!!!
    buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny obrazek ! nie dziwię się twej siostrze,że zapragnęła taki sam jak mama !

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ to piękne! szczerze Eluś podziwiam za cierpliwość i perfekcję wykonania
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie potrafię wyszywać haftem płaskim i dlatego tak bardzo mi się podoba :) Przepiękny prezencik przygotowałaś dla siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeeeeejjjj, cudowny jest!
    Wcale sie siostrze nie dziwię, że tez chciała :)
    Pozdrawiam Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne lilie i jedne i drugie trudno powiedzieć, które ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie zgłębiłam tej techniki:) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję kobitki z całego serducha za te przemiłe slowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszło! Piękny wzorek :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny. Ramka dodaje jeszcze uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ jesteś niesamowita! Podziwiam zdecydowanie i bardzo ale to bardzo zazdroszczę talentu:)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ale to miłe. Każdy ma talent - ja podziwiam Twój. Pozdrawiam

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela