MENU

02 stycznia 2015

Coś w pomarańczy i lawendzie

Witajcie kochani.
Nowy Rok już ma dzionek, a ja po długim okresie choroby czuję się troszkę lepiej.

Mało mnie ostatnio na Waszych blogach, mało komentuję, ale widać nastąpiło zmęczenie blogoprzestrzenią.

Czasem trzeba wyluzować i ogarnąć pośladki w realu.
ha ha

Wpadałam na chwalenie się, a raczej na chwalenie dwóch psiapsiółek, które nie zapomniały o mnie i na święta wysłały mi urocze podarki. 


Violunia podarowała mi pięknie haftowaną puszkę na kawę - oczywiście brąz i pomarańcz do mojej kuchni.
I świecę ozdobiona aniołkiem.



Puszkę możecie też obejrzeć na blogu Violi: http://pasjevioli.pl/czas-na-kawke/







Agunia prosto z Paryża wysłała mi woreczek i mydełko - lawendą pachnie jak w perfumerii.




A moje pudełko z karteczkami i życzeniami pęcznieje.
Dziękuję moim słodziakom z Marzycielskiej Poczty za życzenia, za pamieć.

Dziękuję rodzinie, znajomym i przyjacielom - mieć Was - to największy dar z nieba.




















Na te nowe lepsze dni życzę WAM:




16 komentarzy:

  1. Zdrówka Ci życzę i szybkiego powrotu do blogosfery! Prezenty wspaniałe! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty, zasłużyłaś na każdy z nich i wiele innych, już Ci pisałam że jesteś wspaniałym człowiekiem. Bardzo ładne motto na końcu posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna dziękuję, a ty pamiętaj tkaniny na ciebie u mnie czekają

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy prezenty - prawda?
    dostałam dzisiaj karteczkę od chłopca z Marzycielskiej poczty i zrobilo mi się milo na serduchu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, dobrego roku Ci życzę. A prezenty cudne. A moc karteczkowa wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty.
    Życzę Ci Elu, aby ten 2015, był pełen pomysłów i przede wszystkim zdrowia, na realizację swoich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobro wraca do nas w najmniej oczekiwanym momencie ;) Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego w Nowym Roku Eluś a prezenciki cieszę się , że sie podobały, a te lawendowe prezenciki wspaniałe i ile kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za zyczenia i Tobie zycze zdrowia szczescia i weny. Mnie tez malo - komp mi sie spalil i teraz sama nie wiem jak to bedzie z odwiedzinami na blogach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne podarki Elu - niech ten Nowy Rok przyniesie Ci wiele szczęścia, wyprostuje ścieżki i pomoże znaleźć rozwiązania wszelkich zawiłości , ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu,dużo inspiracji i pomysłów na rozsyłanie miłości i szczęścia dla tych co tego potrzebują,a dobro powraca, więc życzę Ci aby ze zwielokrotnioną siłą pojawiało się u Ciebie. Tradycyjnie już, życzę Ci dużo zdrowia i powodzenia w dążeniu do obranych celów w życiu

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu zasłużyłaś na tak wspaniałe prezenty, bo masz WIELKIE SERCE.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela