MENU

23 stycznia 2015

W moim magicznym domku: zimowa aranżacja przedpokoju

Zima.
A gdzie ona?
Moja ukochana pora roku.
Nie ma śniegu, nie ma mrozu, nie ma pięknie oszronionych drzew.
Do bani z taką zimą!!!
Jak nie ma jej za oknem, trzeba ją stworzyć wewnątrz.
Tak, tak, tak, niech będzie magicznie, baśniowo, delikatnie, namiętnie... Oj, oj, chyba się troszeczkę rozpędziłam ....





Serduszka wykonane z filcu i polaru w kolorze błękitu i szarości, ozdobione białymi śnieżynkami zagościły na komodzie, między rozchylonymi już szyszkami piniowymi.








Ażurowe, przestrzenne serduszka ze ściany przeszły pędzikiem na paterę, właśnie między szyszki. 





Teraz uzupełniają się z niebieskimi serduszkami.




A pod moją zawieszką "HOME" zawisło nowe, drewniane serduszko ze srebrnym elementem, bo jakoś ostatnio mi szarości w głowie.




Całość uzupełniłam delikatną gałązką znalezioną na trawniku przed domem. Wołała mnie oj wołała. No to się zlitowałam i wzięłam. Jak podeschnie przemaluje na szaro. A może nie....

Chyba za bardzo poszalałam z tymi dodatkami na komodzie. 
Chyba ich za dużo, jak myślicie?


Komoda odnowiona jeszcze raz.
Podmalowałam zadrapania i polakierowałam.

I żeby już żadne rzucone klucze jej nie porysowały w przedpokoju zawisł nowy wieszak na klucze, taki jaki chciałam.




                        




A do tego lampionik ze szklanki, z naklejoną koronkową taśmą, który nadaje baśniowy klimat.


 





Zimowo i magicznie dziękuję Wam za gościnę u mnie.






21 komentarzy:

  1. Fajną zimę sobie zrobiłaś :) Co do ilości rzeczy na komodzie to jak dla mnie faktycznie ich troszkę za dużo, ale w końcu to Twoja komoda więc to Tobie ma się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Elu, przypomniałaś mi piosenkę i teraz nucę, w moim magicznym domu, hi, hi:) To jedna z tych piosenek, która jak się mnie uczepi, to nie puszcza cały dzień. Ładnie u Ciebie, ten lampionik zwłaszcza przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. no cudnie,magicznie i ciepło, ale śnieżek lada dzień będzie,

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nastrojowo, a ta gałąź to taka "kropka nad i" tej aranżacji. Jednak do dekoracji trzeba mieć oko :) Podziwiam :) A świecznik ze szklanki świetny, też lubię takie świeczniki :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima lubi Elę najbardziej na świecie
    blogerzy postują; nie wierzę
    Ela roześmiana zimę czaruje
    a reszta niech klimat poczuje ;P

    Bardzo ładnie w przedpokoju w szarościach, bielach i błękitach :) Dobrze mieć coś tak pozytywnego na wejściu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilko - aleś mnie zaskoczyła... taki wierszyk wow!!!! Dziękuję.

      Usuń
  6. Widzę,że w swoim małym domku dobrze się czujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR
    Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance
    of having backlinks from high PR blogs. And you also know how costly it
    can be to have backlinks to this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr
    were you can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    my blog: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  8. Radzisz świetnie z zimowym klimatem , super pomysły , a jeśli wolisz zimę w realu zapraszam na Mazury pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj pięknie pomysłów wygląda ten świecznik ze szklanki cudnie. Ja tez szukam inspiracji na klucze bo porozrzucane na szafkach ale chyba skończy u mnie się szafeczką z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciepło i przytulnie u Ciebie Elu, lubię taki klimacik, życzę dużo pomyślnych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, cudna aranżacja, aż miło do Twojego domku zajrzeć :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję dziewczyny - uwielbiam gościć w swych progach znajomych i przyjaciół, bo to ludzie, nie przedmioty, są najważniejsi w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Elu :) Wstyd mi, że tak długo mnie u Ciebie nie było- obiecuję się poprawić :)
    Twój dom faktycznie musi być magiczny- gdy tak oglądam te wszystkie zdjęcia mam wrażenie, że jest tam jak w bajce ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wstydź się kochana, to samo życie. Czasem nas po prostu tu nie ma. Już zajrzałam co nowego u Ciebie na blogu.

      Usuń
  14. masz rację Elu - do bani z taką zimą ale za to u ciebie wszystko takie ciepłe i magiczne - śliczny ten śwuecznik - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Ponoć lada moment zima ma nadejść - oby tak było :) Dodatków na komodach nigdy za dużo :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przedpokój to podstawa- w końcu to on wita naszych gości.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela