MENU

27 stycznia 2015

A może by tak......

Pomarzyć można, bo marzy mi się chwila relaksu dla mnie....
Niestety za dużo się dzieje, a ja znów robię plany i nic z tego nie wynika.
Wpisy miały być  w piątki i co.....
I  PSTRO
Zmieniłam sposób ukazywania się postów... na krótsze.
Zmieniłam wygląd bloga - wszystko inne jest w stopce, chyba jest przejrzyściej...
W domu szaleję z robótkami.
Clematisy skończone i nie tylko one..
A na polu szyciowym też się wiele dzieje.
Łącznie z bieganiem po hurtowniach, pasmanteriach i sklepach internetowych.

Dziś zajawka z szycia, aby się u mnie na blogu coś działo:







Tym razem na stole pojawił się ciemny jeans,  fioletowe materiały, sprzączki, karabińczyki i zameczki.

Tak, tak - szyję kolejną jeansową, recyklingową torebkę.
Pierwsza była ta:

Tutaj o niej wszystko: 
klik

dziękuję za każde słowo i wejście
To był mój 250 wpis na blogu - WOW





14 komentarzy:

  1. Zmiany, zmiany, ale wydaje mi się, że będzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna torebka - ta poprzednia. a tej nowej jestem mega ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie szyjesz!
    Jeszcze raz obejrzałam poprzednią torbę, dużo się w niej dzieje i tak wszystko dopasowałaś.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję, ale mi się błogo zrobiło

      Usuń
    2. Często plany biorą w łeb niestety:(.
      Ale torebka jest super!
      Pozdrawiam serdecznie:)
      Marta

      Usuń
  4. Nie ma to jak spontaniczne wpisy, a nie pod linijkę.
    Ja sie cieszę, że jesteś częściej.
    Znowu uchylasz tylko rąbka tajemnicy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. oj Agniesiu - ostatnio jestem tajemnicza dama w czerni.... haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, zmiany super, pierwsza torebka prześliczna, więc jestem baaaaaaaaardzo ciekawa kolejnej. Zwłaszcza, że ja też lubię przerabiać co się da, na co się da :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Plany planami, a najważniejsze, że robótkowo coś się u Ciebie dzieje i to jak zwykle ciekawie:) Trzymam kciuki za nową torbę, oby była co najmniej tak udana jak poprzednia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to czekamy na kolejną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowicie spędzasz czas, to się tylko ceni :) Czekam na odsłonę torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię wszelakie jeansowe torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! To jest wspaniale! Dosyć ze piękna torebka to jeszcze z recyklingu! Brawo:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela