MENU

29 września 2019

09/2019 - Telefon jest do...

No właśnie.
Dosyć już zaśmiecania sobie życia.

Telefon 
mam do dzwonienia i pisania sms.
I do kręcenia filmików na YouTube.
Laptop
mam do blogowania, jutubkowania,
mejlowania i montowania.
Z telefonu usunęłam wszystkie zbędne aplikacje,
bo zajmowały pamięć.
Odciągały od życia i szycia.
Nadwyrężały wzrok.
Teraz wolna jak ptak szaleję.
Szyję, haftuję, kleję, czytam.
Piszę, dużo piszę....
Obmyślam, wymyślam i szkicuję.
Długopis 
służy do pisania,
ołówek 
do szkicowania.

Fajnie tak wrócić do korzeni.

Aaaaa... widzicie, zapomniałam:
stworzyłam nowe "o mnie",
bo przecież zmiany w życiu mam.
A co nowego?
A to trzeba klik na fotkę Elki.

To tak na koniec wrześniowych wpisów blogowych.

6 komentarzy:

  1. Cześć,
    Słusznie! Cały czas na telefonie odinstalowuję jakieś aplikacje i im ich mniej, tym mi lepiej. Tylko nie mam laptopa, więc blogowanie to też telefon :(
    Pozdrawiam i obyś miała dużo takich pozytywnych zmian!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ty,JESTEŚ WIELKA I SILNA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elunia mam nadzieje, że ze zdrowiem już lepiej i że dobrze sie czujesz :) najwazniejsze to pozytywne myslenie :) Cieszę sie , ze mogłyśmy sie poznać osobiście :) Optymisci sie przyciągaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś z każdym dniem lepiej, niedługo kontrola, oby już nic więcej
      dziękuję ci za wsparcie
      haha no ba przyciągają i bardzo lubią

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela