MENU

23 września 2019

09/2019 - Jeansowa kosmetyczka z odzysku

:))  zasypię Was postami z recyklingowymi uszytkami,
ale sami chcieliście mojego szycia, 
to teraz się męczcie.
Kosmetyczka z resztek.
Kolorystyka, którą uwielbiam: błękit i żółć.
Niebo i słońce, niezapominajka.
Kwiatek do pełni szczęścia i żółta podszewka oraz zamek.
 
 
 
 
Wielkość:
wysoka 18 cm, szeroka 26 cm,
czyli mała to ona nie jest.
Znów mam mnóstwo rzeczy do opublikowania na blogu,
pewnie znów będę miała okropne zaległości.
Powoli..... dam radę.
Cieszy mnie szycie, projektowanie, rysowanie szkiców.


4 komentarze:

  1. Świetny projekt, bardzo mi się podoba taka kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jest, rewelacyjny pomysł. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Tylko się boję, że kwiatuszek się będzie pruł w praniu :(
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela