MENU

05 listopada 2018

Szycie - Torba jeansowa z zamkiem

Kolejne niechciane spodnie trafiły pod moje nożyczki.
Tym razem dwie pary: jasne i ciemne.
Powstała kolejna torba z boczną kieszenią.
Taka prawie jak TA i TA
Torba zamykana na zamek. 
Też recyklingowy, z jakieś starej torby, 
lekko odświeżony. 
W środku podszewka z bawełny 
w biało-niebieskie, delikatne paski.
Kieszonka z tyłu spodni wykorzystana w środku.
Połączenie dżinsu jasnego i ciemnego. 
Troszkę się obawiałam, 
jak ujrzałam te spodnie, 
ale w sumie wyszło chyba nie najgorzej. 
Dużo przeszyć - jak to u mnie. 
W oryginale ciemne spodnie miały takie rude przeszycia, 
a jasne spodnie w szarościach.
I tę samą kolorystykę chciałam utrzymać.

A to nie koniec z torbami, oj jeszcze będą

praca z sierpień/wrzesień

12 komentarzy:

  1. Nie najgorzej? Wyszło super! A torba jest MOJA! I nie oddam nikomu :D
    Rewelacyjna, była ze mną na wakacjach w Grecji i jako torba plażowa też się świetnie sprawdziła :)
    Dziękuje raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna torba! Fajny efekt dało połączenie jasnego i ciemnego dżinsu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło rewelacyjnie!!! Połączenie jasnego i ciemnego dżinsu dodało torbie uroku!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba jest fenomenalna,2 pary starych jeansów i takie cudo,piękności Eluniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć,
    Super sprawa, naprawdę mega udany recykling :)
    Obyś miała więcej takich fajnych projektów.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dość, że bardzo ładna to jeszcze mocna i pojemna! Super!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Was - dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, przez połączenie dwóch kolorów torba jest ciekawsza, a przeszycia uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu GRATULACJE, recykling pełną parą, świetnie! Niechciane spodnie stały się jak najbardziej chcianą torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, świetna jest! Połączenie dwóch kolorów naprawdę bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję dziewczyny - dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela