MENU

15 listopada 2018

Kartka dziecięca z kotkami


"Koci koci łapki
pojedziem do babki.."
Kto z nas nie słuchał
lub nie śpiewał tej piosenki?
Kto z nas nie tulił się do puchatego, mruczącego kotka?
Mówią, że jest najlepszym przyjacielem człowieka.
Kot, kotek, kociak, koteczek.
Mruczek, Mruczuś, Łatek,
Wyglądają jak dwa małe tygryski.
Mruczą jak dorosły lew.
Skaczą wysoko jak żabka.
I są o niebo lepsze niż poduszka i termofor razem wzięte.
Nie alergizują, nie śmiecą, nie psocą.
Urodzinowe kotki dwa.
Kolejna kartka z ruchomymi elementami.
Będzie ich więcej, 
gdyż zakupiłam odpowiednie wykrojniki. 
Tym razem ruszają się baloniki.
Ze słodkimi kotkami.
Nawet miejsce na wklejenie życzeń,
ma już ślady kocich łap.
Kartka wykonana papierkami Craft o'Clock
oraz 13Arts 
praca z września

A w  poniedziałek czarna torba z folkiem zapraszam :)

10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, te ruchome baloniki są ekstra. Ja już jestem "duże dziecko", ale i tak bym sobie nimi poruszała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Aniu nawet nie wiesz jaki mam "zaciesz" podczas ich tworzenia

      Usuń
  2. Prześwietna kartka :) Te ruchome baloniki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elżuniu!Zajrzałam z rewizytą, rozsiadłam się, poprzeglądałam chyba "wszystko". Rety !!! jak mi się tu podoba!!! To co robisz i również oprawa Twojego bloga. SUPER!!! Zostaję na dłużej. Tworzysz piękne rzeczy i takie różnorodne. Wiele się można nauczyć. Podoba mi się Twoja ostatnia karteczka. Dla dzieci jest świetna. Takie ruchome elementy je bardzo zaciekawiają i cieszą. Mnie też, choć jestem już wiekowa. Ciesze się, że tu jestem. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo matulu, Eluniu - Dziękuję!!!!!!!!!!
      Ja ci dam wiekowa, a ja to co młódka.. hihi nie takie my stare :))

      Usuń
  4. ojaaaaa! tez mam ta kolekcje, kupilam ze wzgledu na kotelki :D jeszcze nie mam na nia pomyslu... ale cudna karteczka Ci wyszla! :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela