MENU

06 czerwca 2016

Szyjemy 06/2016: Marynistyczne komplety na plażę - czerwone kosmetyczki XL


Duże w rozmiarze XL, czyli 19 x 26 cm.
W środku z przegródką i dużą kieszenią.


Zamykane na zamek.


Ozdobione ręcznie robionym haftem krzyżykowym oraz marynistyczną zawieszką w formie koła ratunkowego.


Trzy czerwone, potem takie same trzy, tylko w kolorze granatowo-niebieskim. I do tego torby. Całość mniej więcej będzie wyglądała tak:

Dziękuję za komentarze pod metkami - uskrzydlacie dziewczyny. I na dodatek jeszcze wygrałam pierwszy raz pewne cudo. Ale o tym osobny post, bo talent Ani trzeba chwalić.


17 komentarzy:

  1. Cudowne kosmetyczki i torby , obie z młodą mamy takie kosmetyczki przez Ciebie uszyte uprzejmie donoszę, że służą nam na co dzień :) Perfekcja wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no dla mnie bomba! Bardzo lubię marynistyczne motywy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Kompleciki idealne na wakacje! I jak zawsze tak perfekcyjnie wykonane:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne i jeszcze te haftowane kotwiczki- cudo. Kosmetyczka to bardzo pożyteczny przedmiot dla każdej dziewczyny, a jak jest taki ładny to ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zestawy na lato, idealne nad morze, jedziemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noe jestem fanką marynarskich motywów, ale Twój zestaw bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, po prostu idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może takie wzory nie sa moje ulubione ale doceniam kunszt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczki kapitalne, tak samo torba, że nie wspomnę o perfekcyjnym wykonaniu. Podziwiam, super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały letni zestaw. W sam raz na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu kosmetyczka dopieszczona w kazdym calu , świetnie dobrane tkaninki i motywy, ja juz dawno nie uszyłam żadnej kosmetyczki, a zestaw z torba super ! Pozdrawiam i dziekuje za miłe wizyty:)) Bea

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wzory marynistyczne. Zestawy letnie cudne, a jak jeszcze wiem jak starannie i precyzyjnie uszyte to już w ogóle w zachwycie pozostaję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Olala! Piękne zestawy uszyłaś. Na wakacyjne wojaże jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela