MENU

02 stycznia 2014

To będzie dobry rok, mam na to dowody

Nie wierzycie? He, no to popatrzcie sami.

Tuż przed Wigilią, w poniedziałek 23 grudnia 2013 r. zerwaliśmy się zza biurek w pracy i szybko łapaliśmy za telefony, aby robić zdjęcia, póki nie zniknie nam z widoku.

CO?

Tęcza!!!! Jakiej jeszcze nie pamiętam. Wielka, kolorowa, a za chwilę pojawiła się kolejna, jakby jej odbicie.

       






 Cud.
Wierzę, że to znak na dobre dni, bo nie może być inaczej.

A za chwilę pociemniało i oczom naszym ukazał się widok jak z bajki.

Niebo ciemne, tęcza, a na ziemi jasność.
Tak wyglądało Centrum Handlowe „Park Magnolia” z okien mojej pracy:

A tak widok na ul. Legnicką.


Prawda, że bajkowo.
Więc mój optymizm jeszcze się zwiększył.
Nie patrzę w przeszłość, idę poznawać życie, które kocham i mam tylko jedno.


11 komentarzy:

  1. Faktycznie niesamowity widok! :) Ja tez uwazam ze tecza przynosi szczescie!! :) Powodzenia! Buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne.. wszystkieeeego najlepszegooo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie!!! I TAK TRZYMAJ KOCHANA ELU!!!!
    PRZYTULAM CIEPLUTKO I NOWOROCZNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu, ja tez w to wierzę, też od życia dostałam znaki. Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne !!! Piękne zjawisko zwiastujące lepsze, jaśniejsze jutro :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i magicznie, tak to musi być dobry znak! taka tęcza o tej porze roku?! zachwycające i niezwykle symboliczne, niech więc Cię prowadzi przez ten dopiero co rozpoczęty rok!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna tęcza. U nas w Sylwestra raniutko na niebie były niesamowite kolory. Niestety nie mam zdjęć.
    Może to też dobry znak ?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, piękny widok uchwyciłaś aparatem. To musi być dobry znak!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała tęcza, też widziałam taką parę lat temu:) Ona musi oznaczać coś dobrego, wierzę w to, że już samo myślenie pozytywne jest początkiem dobrych zmian. Tak trzymaj Elu!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela