MENU

08 listopada 2019

10/2019 - 90-te urodziny

- Eluś zrobisz mi kartkę na wypasie dla cioci?
- Hmmmm, no ba, pewnie, że zrobię......
I przyszła totalna pustka w głowie.
O kurcze, na wypasie....   😕
U mnie to nie takie łatwe,
bo ja raczej proste karteczki robię.
Przejrzałam moje zasoby papierkowe
i trafiłam na ten bloczek papierów.
Yes, yes, yes!
Mamy to!
Powolutku krok za krokiem w notesie powstawał projekt.
A potem wycinanie, składanie,
nagrzewanie, modelowanie, klejenie.
Wiecie, że u mnie nie ma łatwizny.
Kwiatki, bazy, pudełka = wszystko sama.
A praca z foamiranem daje mi wiele radości.
Tak wyglądały kwiatuszki po zrobieniu.
A tak już w kartce.
Dane techniczne:
  • baza kartki i pudełka biały papier 250 g
  • papier do scrapbookingu 6 x 6 cala z kolekcji "Vintage Time" z Craft & You
  • ornamentowa blaszka metalowa w formie kwiatka (kupiłam na warsztatach we Wrocławiu, uciekło mi, jaka to firma)
  • tiul firankowy, mięciutki i podatny do układania
  • szyfonowa wstążka 1,2 cm biała
  • satynowa wstążka 3,0 cm ecri
  • szklane dżetów w kolorze morskiej zieleni z dodatkiem złota - zapasy domowe
  • złote cekiny
  • półperełki 1 mm pastelowy róż
  • stempelek z napisem "Serdeczne życzenia urodzinowe" z Aliexspress
  • puder czarny do embossingu firmy Ranger
  • Embossing Heat Tool (nagrzewica) z firmy Dovercraft
  • Embossing Stamp Pad (klej do ssingu w poduszce) firmy Dovercraft
  • pianka foamiran irański grubości 0,6 mm - Sklepik u Gosi
  • różyczki z tkaniny, w kolorze brzoskwini, z zapasów domowych
  • wykrojniki kwiatów, owali - Aliexspress
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Kolorystyka foamiranu dobrana do papieru,
pastelowa zgaszona, delikatna. 
 
 

Więcej możecie zobaczyć na filmiku.
(klik na obrazek poniżej)
Wkręciłam się w to montowanie.


PS.
W poradniku ELAU i na YT znajdziecie też nowy wpis poradnikowy, zapraszam:

7 komentarzy:

  1. Ładną karteczkę zrobiłaś.
    Też gdy dostanę zamówienie mam w głowie pustkę.Tym większą,im solenizant lub jubilat jest starszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pięknie wyszło i rzeczywiście jest "na wypasie" :) Bardzo mi się podoba ta kwiatowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kompozycja nasza kreatywna pszczolko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka naprawdę wypasiona :) cudne wyszły Ci te kwiatuszeczki :) ciocia koleżanki będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła super!!! Kwiatuszki śliczniutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! "Wypasiona", ale jednocześnie delikatna. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. no i wyszła rewelacyjna na wypasie, i kwiatki i tiul, cudna jest :0 Buziaki Elu

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela