MENU

13 listopada 2019

11/2019 - Nowe wzory szatek do chrztu

Projekt nowych szatek zajął mi kilka dni.
Najpierw było dużo rysunków.
Potem krojenie.
Szycie prototypu.
Kolejne zmiany w projekcie.
I znów szycie.
Jestem zadowolona z tych nowych modeli.
A co Wy o tym sądzicie?
Wasza opinia jest dla mnie pomocna.

Najtrudniejsze (jak zawsze) zadanie, to zdjęcia.
Nie tak łatwo je zrobić,
gdy tkanina błyszczy i odbija światło.
Stąd też te czarne tło.
Ono podbija, wyostrza krawędzie.
Ok, przechodzę do sedna sprawy.
Oto nowe modele szatek.

Model z krótkim rękawkiem:
 

Model aniołek:
 

Modele kwadratowe:

Szatki są szyte z kilku rodzajów tkanin:
- batyst bawełniany
- satyna jedwabista Azja
- satyna atłasowa
- satyna shantung

Ozdabiane bawełnianymi koronkami,
różnej szerokości i kolorystyce:
od bieli, ecri, pastelowy róż i błękit.

Kwadratowe oprócz koronki mają ozdobne detale
z haftowanej organzy.
Dodatkowo posiadają haftowany napis 
"Pamiątka Chrztu Świętego" wykonany ręcznie,
muliną dobraną kolorystycznie do koronki.

Oczywiście, na indywidualne zamówienie
haftowane jest imię dziecka i data chrztu.
Imię wykonane haftem płaskim wypukłym,
wielkości ok 2-3 cm.

Nie zapominam o moich starych modelach, 
a raczej o jednym, który w formie przypomina kaftanik.
O kurcze, ale się rozpisałam.

8 komentarzy:

  1. Jakie śliczne szatki Elu..., a szczególnie podoba mi się model aniołek. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Ja również zatrzymałam się na dłużej przy "aniołkach" - naprawdę mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne i doskonałe, miałabym dylemat którą wybrać,

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne Elus. Ten "Aniolek" skradl moje serce. Ales Ty zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że Aniołek wygra, bo tez skradł moje serce.
    Bardzo Wam dziękuję.
    Nie wiem kiedy znajdujecie czas na komentarz u mnie, bo ja sama ostatnio z komentowaniem biednie.
    Nie nadążam z czytaniem waszych blogów, tyle prac macie cudnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne szatki:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie sa cudne, ale aniołek, aniołek i aniołek :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela