MENU

30 listopada 2019

11/2019 - Urodzinowa kartka w odcieniach niebieskiego

Urodzinowa kartka dla pewnej cioci Łucji.
Wykonana w kolorystyce odcieni niebieskiego.
Myślę, że całość wyszła elegancja i dostojna.
A było tak:



Zanim pokażę kartkę w całości,
kilka detali, w tym moje foamiranowe kwiatki.
Ozdobne pudełko na kartkę, z metalowym elementem 
i wstążką.
I karteczka dla Jubilatki.
Napis wykonany złota folią przy pomocy 
Hot Foil Applicator z Actiona.
Mam nadzieję, że zauważyliście, 
jak lśnią płatki kwiatków.
Jest na to prosty sposób.
Przezroczysty lakier do paznokci z brokatem.

15 komentarzy:

  1. Śliczna kartka dla zacnej Jubilatki :) Pozdrawiam Elu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetta dziękuję za miłe słowa i wizytę, pozdrawiam

      Usuń
  2. Ha, też juz kiedyś na swoich kartkach używałam lakieru z brokatem :) Świetna karteczka Elu i jak fajnie po kolei pokazana i opisana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz, dobrze, że nie napisałam, ze jestem prekursorem w tym temacie hahaha
      Lidziu dziękuję Ci pięknie

      Usuń
  3. Piękna kartka, taka przestrzenna i na bogato skomponowana :) Fajnie, że pokazałaś etapy jak powstawała, a efekt końcowy robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra kartka.
    Jak zawsze dzielisz się sposobem wykonania. Czasami mała podpowiedź jest potrzebna, potem idzie jak z płatka.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, to bardzo się cieszę, że czasem uda mi się trochę zainspirować. Buzialki ślę

      Usuń
  5. Bardzo elegancka karteczka. Jubilate sie na pewno spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna warstwowa karteczka w ślicznym opakowaniu :) wszystko cudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest, a kwiaty z foamiranu zachwycają, zwłaszcza kolorem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, trochę pracy przy tym miałaś, ale efekt zachwycający. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Piękną kartkę stworzyłaś! Ciocia na pewno zachwycona.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela