MENU

15 stycznia 2017

Nr 7/01/2017: Wystawa tkaniny artystycznej


W pogoni za pieniądzem, pracą, podróżami, nie mamy czasu na chwilkę wytchnienia. Czasu na spokój, odprężenie, chwile milczenia, medytacji, przemyśleń. Życie w dużym mieście, jakim jest Wrocław, powoduje, że człowiek ciągle gdzieś gna. A po co??!!!
Jestem paskudną domatorką, gdyby nie praca zawodowa, pewnie siedziałabym w chałupie i ...

Właśnie. I nie widziałabym tylu pięknych rzeczy, które miasto mi oferuje. I to za darmo!!!!
Klub Muzyki i Literatury we Wrocławiu zaprasza na wystawę tkaniny artystycznej autorstwa Marii Gostylli-Pachuckiej. Jej tkanina artystyczna to urzekająca mądrość i prostota w przekazie. Zakochałam się w tych aniołach. Każdy ma w sobie moc, energię i jakąś magię.
Więcej o p. Marii TU i TU i TU
Kto chętny niech pędzi. Prace eksponowane będą w Galerii Klubu Muzyki i Literatury, przy Pl. Gen. T. Kościuszki 10, już tylko do 18 stycznia (środa) 2017 roku, w godz. 10.00-18.00. Wstęp wolny. 

Zrobiłam zdjęcia sobie na pamiątkę, tylko trudno uchwycić mi prace, wiszące wysoko.










Tak, to jest to samo miejsce, gdzie ostatnio odbywała się wystawa pt.  ''Wrocław miastem kultury i kwiatów''.  TU o tym pisałam.
Już szykujemy się do wystawy pt. "Wielkanoc", gdzie pokażemy wielkanocne stoły. A w listopadzie mamy wystawę "Dwadzieścia lat minęło". Prace dowolne, więc może jeszcze ktoś się skusi.

Kolejne spotkanie w Towarzystwa Miłośników Haftu we Wrocławiu odbędzie się 11 lutego (sobota) 2017 roku o godz. 13.00.  Wstęp wolny. Zapraszamy

10 komentarzy:

  1. Ciekawe anioły, niektóre bardzo ulotne inne bardziej wyraziste.
    Dużo dzieje się nawet w mniejszych miastach niż Wrocław. W Słupsku przynajmniej raz w tygodniu mogłabym chodzić na wystawy, spotkania z ciekawymi ludźmi czy na warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Basiu, ja to przez Ciebie tak zaczęłam wychodzić z norki, bo widzę ile Ty działasz, i biegasz na warsztaty, na wystawy. I też postanowiłam.

      Usuń
  2. Niesamowite te anioły, prawdziwe dzieła sztuki.
    Przypomniało mi się, że sama dawno już żadnego anioła nie poczyniłam - ale to się nie da tak "hop-siup", potrzebny jest jakiś nastrój, wyciszenie... Niestety brakuje mi tego obecnie, wszystko gdzieś pędzi - życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, faktycznie dawno u ciebie nie było żadnego anioła. Może troszeczkę zwolni. W końcu 2017 r. to rok Egoistki kobiety. Pamiętasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Ostatni bardzo przypadł mi do gustu:) Pozdrawiam serdecznie Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Emilko wyglądają obłędnie - po prostu talent kobiety

      Usuń
  6. Fantastyczna wystawa, macie niezwykły repertuar we Wrocławiu.......ELu jak zrobie cos tylko dla siebie w styczniu, to zapisze sie na Twoja zabawę:)) Pozdrawiam Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea Ty wiesz, że czekam tu na Ciebie, z kawką i wycieczkami
      A na Twój egoistyczny wpis czekam niecierpliwie

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela