MENU

16 stycznia 2017

Nr 8/01/2017: Wielka lalka Aborygen Albin

Wiem z życia, że zawsze coś, dzieje się po coś. Na swojej drodze życiowej spotykamy mnóstwo osób. Jedne ulatują za chwilkę, inne pozostają, a jeszcze inne powodują lawinę zdarzeń.
Tak, tak! Np. spotykasz, patrzysz w oczy, a potem masz z nim dzieci i cały ten życiowy bałagan.
Albo siadasz w ławce, na uczelni, obok siada jakaś dziewczyna i... zostaje Twoją przyjaciółką do końca życia.
A czasem ktoś, kogo nie znasz, mówi Ci "dzień dobry", kiedy lecisz po pracy zdyszana z torbami zakupów. Bo zapamiętał Twój serdeczny uśmiech.
Stałam na targu, nic nie utargowałam, ale za to zaznajomiłam się z kupcami obok. I to tak, że teraz idąc po marchewkę słyszę: "Pani Elu, jak miło panią widzieć."
I jedna z tych osób, poprosiła mnie o pomoc w uszyciu lalki do szkoły. 
Wyzwanie przyjęte.
  • poniedziałek - wieczorny telefon z zapytaniem, czy pomogę,
  • wtorek - po pracy pobiegłam odebrać szablon lalki; wieczorem myślę, jak to "ugryźć",
  • środa - znów po pracy maraton po sklepach z tkaninami  wrrrr remanenty!!! - nerwy, stres, ale jest - uff - tkanina  kupiona; wracam i biorę się za krojenie; maszyną robię tatuaże, zszywam, wypycham,
  • czwartek - hihi lecę po pracy do koleżanki po szare włóczki, na brodę i włosy, szybki obiad w domku i ręczne przyszywanie włosów i brody, wykańczanie lalki.
  • piątek - praca zawodowa, dom, szybkie strojenie siebie, wypadam na event, wracam i dopieszczam Albina,
  • sobota - znów mam spotkanie w kole haftu, ale zaraz po tym dzwonię, mówiąc, że lalka gotowa i można odebrać. Słyszę wielkie ŁAŁ.

I dowiaduję się, że to lalka do projektu UNICEF-u "Lalki ratujące życie".
I ryczę tak sobie pół godziny ze szczęścia, że przez przypadek,  jak zawsze, zrobiłam coś pożytecznego.
Albin, mój aborygenie, też stanąłeś na mej życiowej drodze, po coś...  Wszystkie kolory świata

Imię: Albin
Wysokość: 50 cm
Szerokość w barach: 36 cm
Kolor: czekoladowy
Zarost: odcienie szarości
Pochodzenie: Australia
Wykonanie: Wrocław, Elau Rękodzieło






 

Ciekawostki:
Można mu wkładać paluchy do nosa hihi

29 komentarzy:

  1. hahah z tym nosem mnie ubawiłaś! Albin wyszedł extra!
    fajne wyzwanie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super akcja, świetne wykonanie lalki, a info o nosie - ubaw po pachy :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze spojrzenie mnie zaskoczyło, nawet trochę przeraziło.
    W końcu uznałam, że jako aborygen to wygląda całkiem dobrze.
    Jesteś świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja też byłam przerażona, ale w rzeczywistości nie taki straszny hihi - napakowany troszkę - dziękuję

      Usuń
  4. Elu, lalka jest cudowna, a bonus z paluchami położył mnie na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilko bonusy to moja specjalność he he dziękuję

      Usuń
  5. No po prostu światowa artystka, nic dodac nic ująć, ale fantazje przyznam,że masz niesamowitą:)) Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha oj tak kochane tego mi nie brakuje - tylko piątej klepki brak
      dziękuję

      Usuń
  6. Mega oryginalny!!!SUPER!!!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jest fantastyczny! No i ten nos zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh Aniu cieszę się, że wpadł w oko...no taki przystojniak atleta

      Usuń
  8. Aborygen Albin, taki australijsko- polski. Fantastycznie sobie z tym poradziłaś, jest kapitalny. Wielkie brawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, wyszedł mega fantastycznie. A ja dziś dowiedziałam się o tej akcji w szkole....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szyj kochana konkurena - Dzięki Mirka

      Usuń
  10. Aborygen to mistrzostwo świata, super wyszedł:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aborygen, jak żywy :) Przystojniak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu szkoda było go oddawać, miałabym kogoś do tulenia...może drugiego uszyć
      dziękuję Ci ślicznie

      Usuń
  12. normalnie facet pierwsza klasa Ela!!!! każdy rozmiar wykonasz ??? ;-))) ha ha ha....
    buziaki !!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale czad! niesamowita i oryginalna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny gość z tego Albina!:) Świetnie Ci wyszedł!!!:)

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJĘ ZA ODWIEDZINY
Zapraszam ponownie