MENU

24 października 2022

art journal #10 - rodzina, razem, wspólny czas

To moja kolejna interpretacja cytatu z książki
Amelii Bartoszewicz-Kolman
"Biedronkowe opowieści poduszkowe"

"We wspólnej grze nie chodzi o ciągłe wygrywanie,
ale przede wszystkim o czas,
który spędzamy razem i o dobrą zabawę."
 
Dzisiejszym hasłem przewodnim jest #wspólnie 

- wspólne spędzanie czasu 
- wspólne oglądanie 
- wspólne gotowanie
- wspólne rozmawianie 
- wspólna zabawa 
- wspólne granie 

Tacy zaganiani są ludzie, tacy zapatrzeni w telefony.
Tak bardzo szukają, że już nie wiedzą czego.
Tak bardzo potrzebują miłości,
a potykają się o nią i jej nie widzą.
Tak łatwo idą na skróty.
A obok jest ktoś bliski,
kto potrzebuje tylko wspólnego czasu, tego czasu.
Wspólnej chwili spędzonej na grze, rozmowie, milczeniu.

Zwolnijmy, nauczmy się cieszyć drobnymi rzeczami,
drugim człowiekiem. 

pozdrawiam Was serdecznie









więcej na kanale YouTube




11 komentarzy:

  1. Przeczytałam teraz część Twojego postu bratu, to absolutnie wspaniałe i bardzo ważne, co napisałaś. Ja mam tak, jeśli tylko jest okazja to wybieram czas z ukochanymi. Nawet w pracy jem z Madre, bo wiem, że tego czasu z Nią nigdy nie pożałuje, ale rezygnacji z jakiegoś posiłku z Nią to już tak. Ten post, ta Twoja praca...one są idealne,pełne przesłania tak potrzebnego wielu ludziom. Jesteś pięknym człowiekiem, który dzieli się nie tylko talentem, ale i mądrością. ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, za całego serca dziękuję za te słowa. Może takie mądrości ma się w sercu, może u mnie z wiekiem przychodzą, a być może doświadczenie życiowe. Najważniejsze, że trafiają do waszych dobrych serc.

      Usuń
  2. Piękne przesłanie zawarłaś w tym jurnalu.Bardzo lubię "uczestniczyć "wirtualnie w Twoim tworzeniu.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu, to mi tylko cieszyć się przeogromnie, że lubisz "uczestniczyć" w moim tworzeniu i że sprawia Ci przyjemność. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękne przesłane wpisu w Twoim art journalu Elu. Ostatnio też mam wrażenie, że czas zbyt szybko ucieka, a my próbujemy go dogonić, zamiast zwolnić i po prostu cieszyć się chwilą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to ten wspólny czas jest ważny :) uśmiechy Elunia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, same wiemy ile nam dały te wspólne, choć zbyt krótkie chwile, więc... do następnych. Pozdrowienia i uśmiechy ślę

      Usuń
  5. Piekne to co piszesz i tworzysz, my już sami to we dwójkę jemy za wyjątkiem kolacji, przy dzieciach było inaczej i czasy inne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko, lepiej we dwójkę niż samemu, póki się da. Oj wiem, też tęsknię do czasów z dziećmi, ale oni już swoje życie mają i tak ma być. Pozdrawiam i zdrówka życzę

      Usuń
  6. Podziwiam Cię Elu, bo zawsze potrafisz tak pięknie napisać i trafić w sedno. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, samo mi jakoś tak wychodzi, może dlatego, że piszę o tym co czuję, a nie o tym, o co się dobrze sprzedaje w necie. Prawda nas sama obroni. dziękuję Ci przepięknie, pozdrawiam i ukłony przesyłam

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela