MENU

08 października 2022

A tu mi kaktus wyrośnie - art journal #9

Bardzo często nie wierzymy.
Bardzo często podcinamy sobie skrzydła.
Bardzo często podcinamy skrzydła bliskim.
Nasz brak wiary w sukces.
Taki jest Polak. 
Nie umiemy się cieszyć z małych i dużych sukcesów.
A sukces innych to już nas koli w oko.
Zapraszam was na nowy film z art journala.
Mimo kłód, jakie się przydarzały, 
podczas tworzenia tej strony,
jakoś się udała.
Kolejna moja wizja przeniesiona 
na stronę art journala.





 

6 komentarzy:

  1. Masz cierpliwosc, to nie moja bajka, wolę szydelko
    Mimo wszystko efekt Wow.Talent malarski i pomyślunek masz.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko, każdy dłubie to co lubi, ty masz szydełko działkę, i inne obowiązki i dajesz sobie świetnie radę. serio!

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na kaktusa ;) Masz rację Elu, że często sami sobie podcinamy skrzydła...Ale trzeba nad tym pracować i wierzyć, że jednak mimo wszystko uda się... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie z tym kaktusem zagrałas :) liczy się pomysł :) Ja tam akurat z tych jestem co to ich małe rzeczy cieszą :) piękne u nas dzisiaj słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś co racja to racją, radość, że jesteście, więc się uśmiecham

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela