MENU

31 października 2022

Jesień za oknem, a w dłoni kubek z gorącą czekoladą ART JOURNAL #11

Jesień otuliła mój świat. 
Kolorowa, płacząca, smutna.
Jednak ja widzę w jesieni czas zatrzymania,
czas przygotowania do odpoczynku.
Ogarniamy ogrody do zimy, zbieramy ostatnie zbiory.
Wyciągamy z szaf cieplejsze ubrania.
Zaparzamy więcej gorącej herbaty.
Mamy więcej czasu wieczorem, na czytanie książek.
I jak tu nie kochać jesieni.
A jeśli jeszcze kocha się czekoladę na gorąco..... no rozkosz.
pozdrawiam Was serdecznie 

Cytat z książki "Koralina" autorstwa Neil Gaiman
"Nic tak jak gorąca czekolada i uścisk nie pomaga na nocne koszmary." 

Stempelek kobiety w szlafroku
malowany i podarowany przez Agę:
www.aga-craft.blogspot.com









jak zawsze proces tworzenia na filmie

zrelaksujcie się



8 komentarzy:

  1. Dzisiaj było wręcz gorąco a Twój Journal z gorącą czekoladą jeszcze bardziej rozgrzewa
    Jesienny a ciepły, piekny.Wiersz uroczy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Ulu, było wręcz za ciepło, bo w psychice już mamy w zimę. Trzeba jednak cieszyć się tym, co niebiosa zsyłają. Poizdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Idealna praca. <3 Kocham jesień, to moja ulubiona pora roku, cudownie ją oddałaś.  Wspaniałe okno z widokiem na magię jesieni, ta przytulność swoich czterech ścian, dla mnie to sama rozkosz. :) No, a gorąca czekolada, no musi być. :D Lubię, naprawdę lubię ten czas. Pozdrawiam cieplutko, pięknego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko, pięknie dziękuję. No jak nie kochać jesieni, jak ma tyle barw, odcieni, tyle emocji.

      Usuń
  3. Wspaniała praca Elu :) Super, że wyciągnęłas z lamusa malowankę :) czekoladę gorącą chyba każdy lubi :) uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko, Twoje scrapowe skarby są u mnie w wielkim poszanowaniu i na specjalne okazje, dbam o nie, bo cieszą oko i duszę. Nienawidzę czekolady, żadnej ha ha

      Usuń
  4. A mój komentarz gdzies przepadł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest! jest, tylko czekał na zatwierdzenie przeze mnie (ochrona przed spamami)

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela