MENU

04 października 2022

Kolejna mix mediowa okładka z nutką romantyzmu, okraszona cyferkami


Kolejna mediowa okładka,
tym razem dla księgowej,
która ma swoje biuro rachunkowe
i niedługo obchodzi urodziny.
Więc na prezencik będzie jak znalazł. :)
Wiem też, że uwielbia kwiaty,
ma taką nutkę romantyzmu.
Stąd też na okładce elementy kwiatowe i cyferki.
Jest koronka i przetarcia metaliczną pastą 
w kolorze złota i turkusu.
Mamy już prawie koniec roku,
więc stwierdziłam,
że zrobię ten zeszyt już na nowy rok,

aby mogła się nim cieszyć nieco dłużej.
A ponieważ ten zeszyt będzie służył do notowania i pisania,
elementy na okładce nie są bardzo odstające.
Nie używałam odlewów, tylko elementy papierowe.
Przód okładki







I tył okładki





I okładka wewnątrz zeszytu: kieszeń i tagi
Zakładki z kolorowych wstążek 12 mm


Niektóre kartki wewnątrz są ozdobione stemplami 
lub wytuszowane przez maskę.


miłego oglądania FILM NA YT

6 komentarzy:

  1. Wow, to jest piękne.Myslalam że to jakiś metal ,prezent wspaniały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Urszulo. Oj no popatrz, ale zakręciłam, a to papier. Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  2. Też na pierwszy rzut oka myślałam, że okładka jest metalowa :) Świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Justyno, no to udało mi się z tą okładką chyba

      Usuń
  3. Pięknie ozdobiłaś okładkę i wnętrze notesu. Pozdrawiam Elu:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela