MENU

17 sierpnia 2019

08/2019 - Błękitna skrzyneczka na stempelki


Bardzo mnie to cieszy, jako matkę, 
że moje dziecko (stary kóń), 
zaczyna łapać bakcyla ode mnie. 
hehe nie, nie, jeszcze nie szyje i nie kartkuje, 
ale...
krzyżyki raz postawił i kwiatka stworzył, 
a teraz zaczyna próbować sił w stolarce.

Pomysłów u matki mnóstwo, czasu mało,  
więc trzeba jej pomóc.
Pierwsza próba za nami.

Zakupiłam kilka narzędzi 
(wiertarka, piły, wyrzynarka, itp.)
I zaczynamy działać.

Pierwsza skrzynka miała być na próbę,
aby sprawdzić jak postępować ze sklejką 8 mm.
I tak stworzyliśmy błękitną skrzynkę na moje stempelki.
Malowana (pierwszy raz użyłam) niebieską bejcą wodną.
- to nie jest reklama - tylko opis czego użyłam.
 
 I uczciwie powiem - nigdy więcej.
Efekt końcowy nie zadowala mnie.
Bejca pewnie się zestarzeje nieużywana. 
Z chińskiego sklepu dotarły zamknięcia
(jedne z dwóch rodzajów).
Wkręcać zaczęłam i skopałam, bo krzywo,
ale moje krzywusy i tak kocham :))
 
Skrzyneczka została zapełniona stempelkami i...
zaczyna brakować miejsca.
 

Wielkość skrzynki: 14 x 24 cm wys. 11 cm

Wierzch i wnętrze wieczka
ozdobiłam papierem ryżowym,
jaki miałam w zapasach.
I gdzie nie gdzie maznęłam 
perłową farbą akrylową.
 
Koszt wykonania niewielki,
a radocha, że samemu ogromna.
To teraz przykładamy się i robimy...
ciiiii to potem, jak się uda.

12 komentarzy:

  1. Pięknie, rodzinny biznes.Cieszy że syn połknął bakcyla.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu slicznie Ci wyszła ta skrzyneczka :) a ja żadnej krzywizny nie widzę, w końcu to rekodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna skrzyneczka Eluniu, istne arcydzieło! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka wyszła bardzo fajnie, ale bardzo jestem ciekawa co następnego zmajstrujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna skrzyneczka. Czekam na dalsze wspólne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, czy to jest ta skrzyneczka, której początki powstawania widziałam, czy już następna?
    takich skrzyneczek nigdy nie jest za dużo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się skrzyneczka ogromnie podoba. Podziwiam za chart ducha i kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak się rozkręcicie to jeszcze świat o Was usłyszy :)
    Było ozdobić stemplami - pewnie miejsca na skrzynce by nie wystarczyło ale ile by się dało :)
    Fajnie tak z potomkiem podziałać twórczo

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczności Wam ślę
    Dziękuję za każdy komentarz.
    Jakiś ostatnio czasu brakuje na wszystko
    Wpadam do was i obiecuję poprawę w komentowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak sobie myślę, że to świetny pomył na stempelki, muszę pomyśleć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa dobry tylko u mnie to zaraz skrzynia będzie na nie potrzebna, a nie pudełko

      Usuń
  11. Świetny efekt wspólnej pracy. Podoba mi się i dobrze że dodałaś te białe mazaje :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela