MENU

10 sierpnia 2019

Czas na zmianę

Kręcę się w kółko. Miotam się.
Chcę i boję się.
Jeszcze nigdy w życiu tak bardzo się nie bałam.
Strach, że stanę się osobą bezrobotną,
a co za tym idzie bezdomną.
I to nie jest użalanie się.
To wielkie obawy przed tym, co mnie czeka.

Jeśli nie znajdę jakiejś pracy,
będę musiała eksmitować się z Wrocławia,
do rodziców.
Dla mnie to oznacza spokój ducha,
bo w końcu będę mogła być z nimi, pomóc im.
ale...
No właśnie Ale!
Tam nie ma żadnej pracy więc....
Będę musiała działać przez internet.
Rozkręcić moją ledwo zipiąca firmę.
Znaleźć zdolne dziewczyny do współpracy.
Pomyśleć o profilu działalności.
A przede wszystkim znaleźć na to wszystko siły i zdrowie.

Więc na razie szukam pracy, już jakiejkolwiek,
ale żebym miała na wynajem i życie.
Jak nie, to baj baj Wrocku.
Byłam z tobą 33 lata i chyba czas cię pożegnać.

14 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki, żeby wszystko się ułożyło po Twojej myśli ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam sobie jakie myśli się kłębią w twojej głowie.
    Mam jednak nadzieje, że jakkolwiek się wszystko ułoży będziesz z tej zmiany zadowolona
    ściskam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech wszystko się dobrze ułoży, trzymam kciuki wielkie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś Silną Kobietą Elu! Wierzę w dobre zakończenie, ja jestem wielką optymistką. Trzymam mocno kciuki, żeby wszystko się ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Los czasami sam nam pokazuje gdzie nasze miejsce... wierzę, że cokolwiek się nie wydarzy to będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki. Powodzenia życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, wiem że masz talent ale trudno z firmy wyżyć.Na FB jest babka która szyje pościele ,firanki,maskotki,robi serwetki i widzę że ma bardzo duzo zamówień.Firany i pościele są takie fikuśne .Może w tym kierunku pójdziesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, życzę powodzenia we wszystkich Twoich przedsięwzięciach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu kochana, weź to sobie na CHŁODNO. Nie panikuj zawczasu i nie miotaj się, bo to tylko dodatkowy stres i ubytek energii. Przeanalizuj wszystkie za i przeciw, skup się na tych pracach które najlepiej Ci wychodzą i które najlepiej się sprzedają. Może faktycznie warto rozejrzeć się za jakąkolwiek pracą, trochę podreperować budżet, a to co robisz, robić nadal na dokładkę. Prowadziłam własną działalność i wiem, że nie jest łatwo, a rękodzieło nigdy nie było odpowiednio docenione. Życzę powodzenia i trzymam kciuki, dasz radę.......ale choć to trudne, to wiem, że tylko spokój i chłodna analiza jest jak najbardziej wskazana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu trzymam kciuki za powodzenie. Wrocław to cudowne miasto i żal by było go opuszczać po tylu latach. Wierzę, że znajdziesz pracę i wszystko się dobrze ułoży. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam moje wirtualne koleżanki
    Bardzo Wam dziękuję, za te słowa wsparcia.
    Nawet nie wiecie, jak wiele to daje.
    Jestem twarda, za dużo przeszłam w życiu i za bardzo optymistyczna jestem, aby się poddać,
    ale też trzeźwo patrzę na świat.
    Uwierzcie mi, że nie gwiazdorzę, szukam pracy nie tylko we Wrocławiu
    Każdy z nas ma jakieś ograniczenia i nie ma co się wstydzić
    będę walczyć! obiecuję Wam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu kochana, trzymam kciuki! Na pewno Ci się uda! Wrocław jest dużym miastem i na pewno łatwiej w nim znaleźć pracę, niż gdzieś na prowincji. Będzie dobrze, nie może być inaczej 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu, trzymam kciuki za poszukiwanie pracy. Może poszukaj w tych dziedzinach, których raczej nie brałaś pod uwagę... Ja tak zrobiłam ;) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale co Ty mówisz?! Jak to bezrobotną? Skąd takie lęki i obawy?
    Trzymam kciuki by wszystko się dobrze skończyło. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela