MENU

20 sierpnia 2018

Czarna torba z szarym psem


Wytyczne były jasne.
- Ciociu, poproszę czarną torbę, z szarym psem.
I niebieski napis: Lubię psy - Blacki.

Blacki to imię psa Kuby.
Kuba ma 12 lat i wie, czego chce.

To trzeba się wziąć w garść i spełnić prośbę Kuby.
Czy to jest to????


 Torba jest recyklingowa.
Stare, sztruksowe spodnie idealnie wpisały się w mój projekt.

 Wykorzystana tylna część spodni wraz z kieszenią.
Dzięki temu mamy dwie kieszonki w torbie.



Projekt i wykonanie - maj.
Dodam jeszcze zdjęcie z Kubą.
 

18 komentarzy:

  1. Świetna torba!!! Śliczny piesek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piesek prawie taki sam jak ich i to tak jakoś samo wyszło
      Dziękuję Magda

      Usuń
  2. A kuku! :D superasna torba! kieszenie najlepsze - zawsze kilka smakolykow dla psiaka sie zmiesci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A KUKU Asiu. o tak smakołyki są potrzebne dla pupila. Buzialki przesyłam

      Usuń
  3. Świetny pomysł ze spodniami. Torba wyszła urocza, każdy zwróci na nią uwagę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję. widziałam twoje - szalejesz! potem wpadnę z komentarzem. :))))

      Usuń
  4. Wygląda na to, że Kuba faktycznie wie czego chce i na dodatek miał super pomysł. Dodać do tego Twoje wykonanie i wyszła fantastyczna torba - już dawno żadna mi się tak nie podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An iu taki! mężczyzna to musiałam się wykazać. w końcu jestem kochaną ciocią

      Usuń
  5. Prześliczna torba - spełniłaś oczekiwania Kuby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pierwsza wycieczka Kuby z torbą i ja otrzymuję kilkanaście zdjęć, abym wiedziała hihi słodkie

      Usuń
  6. Ciociu Eluniu,cudna ta torba i to z gatek sztruksowych,istne cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gatki, jak widać, są dobre na wszystko ciociu Ulo hihi dziękuję

      Usuń
  7. Super torba Elu! Ale to wiadomo, u Ciebie zawsze wykonanie jest na najwyższym poziomie. Za to jeszcze bardziej podoba mi się taki klient, który dokładnie wie czego chce ;) To taka rzadkość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak konkretny, rzeczowy klient - to skarb. Z daleka od marudów i niezdecydowanych.
      dzięki Agatko

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela